Julegave til unga

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
I år har jeg virkelig ingen peiling på hva jeg skal kjøpe til snuppa. Har noen av dere bestemt hva juni barna skal få til jul? Trenger tips føler jeg
 
Sebastian skal få bilbane ihvertfall:)
Og ny seng:)
 
Hmm vi vet ikke helt.
Vurderer å kjøpe dukkehus og ønske div møbler fra andre men ingenting er bestemt.
 
Hun er absolutt den vanskeligste å kjøpe til her. Hun sier hun ønsker seg godteri :p
Hun får nok en Brio dukkevogn av farmor og farfar, storesøster fikk til bursdagen og hun ble veldig misunnelig og ville ha sånn selv. Av leker går det mest i rollelek med matlaging og dukker, så blir nok noe sånt.
 
Hun skal nok få noe å ha bamser i ihvertfall, men hva mer er jeg usikker på, tenker det blir klær osv, får sikkert leker nok av andre ;)
 
Nettbrett får han [emoji846] han låner av og til nettbrettet vårt (som nå har sluttet å ta i mot lading), og tlf min. Men syns han kan få seg noe eget.
 
Nettbrett får han [emoji846] han låner av og til nettbrettet vårt (som nå har sluttet å ta i mot lading), og tlf min. Men syns han kan få seg noe eget.
Sikkert like greit.

Frøkna her bruker mitt

Eldste på 7.5 bruker det gamle til samboer, men begynner å henge på siste verstet. Han driver og sparer, jobber hjemme for litt penger. Og så håper vi han får litt penger i gave ;-)
 
Ja tror det [emoji846] men veldig fornuftig å la de spare til slike ting også [emoji1360]
 
Back
Topp