Julegave til svigers

Spire_ønske

Elsker forumet
Vi aner ikke hva vi skal kjøpe i julegaver til foreldrene til mannen min. De har jo alt, og vi ønsker ikke å kjøpe noe bare for å kjøpe. Tenkte show e.l. Men er ikke så mye gøy å velge mellom.
Har dere noen gode forslag?:)

Jeg spurte svigermor her om dagen, og de hadde fått en førjulskurv av svigerinnen min med kaffe og klementiner og sånne forbruksvarer. Det likte de, så det ønsket de seg i julegave også.

Svigermor får kremer fra Babor . Svigerfar en kurv med fenalår , akevitt og ullsokker :p

Svigers her ønsker seg nye kasseroller. Selv om man har alt så blir det jo slitt og må byttes ut etterhvert :)

Mange gode tips her! Tror det blir billetter til noe show og en liten kurv med noe fancy godt i:)

Her lager vi kurver med mat/godis til begge foreldreparene :) Slenger også med årskalender til begge to :)

Jeg har aldri gjort det før, men høres jo litt gøy ut da:) Har du erfaring med det?
Her i huset brukes bare hjemmelaget såpe :) Du kan kjøpe ferdig såpemasse på panduro bla. Jeg lager såpemassen selv men den må da få modne i minst 6 uker så det rekker du ikke til jul ;) Bare søk på nett. Masse man kan gjøre med den ferdiglagede spoemassen også :)

Gavekort til det ene paret (de liker å dra på ting), og en fin vase til det andre paret (de er mer «hjemmepersoner») :)

I fjord fikk svigerfar og dama av meg, hjemmelaget syltetøy 3 forskjellige slag og en pose med julekaffe kjøpt på kaffebutikk. Vet de også fikk en kasse med gulrøtter, poteter og løk av datteren til dama til svigerfar.
Fikk hører i ettertid at det var d to gavene de var mest fornøyde med. Så de får det samme i år . [emoji4]

Her i huset brukes bare hjemmelaget såpe :) Du kan kjøpe ferdig såpemasse på panduro bla. Jeg lager såpemassen selv men den må da få modne i minst 6 uker så det rekker du ikke til jul ;) Bare søk på nett. Masse man kan gjøre med den ferdiglagede spoemassen også :)

Det hørtes gøy ut:) Jeg får prøve det ut en gang da!

Back
Topp