Julegave til samboer/kjæreste??

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Sikkert vært flere tråder, men jeg spør nå igjen[8D] Hva har dere kjøpt/skal kjøpe til deres samboer/kjæreste????

GI MEG TIPS!!!!!![8D][:D]

mamma og pappa kjøper vinterfrakk til han iår

så eg har kjøpt skjerf, bokser og 1000kr i gavekoort på jack and jones

Jeg har kjøpt Metallica billett, så han og bestekompisen skal i april til oslo på guttetur (jeg og kompisen har planlagt - mannen min aner ingenting [:D])

Dere er flinke altså!![:D]

Så kult med den Metallica konserten... utenom det vanlige!!![:D][:D]

ORIGINAL: Delia

Dere er flinke altså!![:D]

Så kult med den Metallica konserten... utenom det vanlige!!![:D][:D]

Jepp, jeg gleder meg virkelig til å se fjeset hans i år når han åpner pakken. Han får vanligvis bare klær [:D]

Har kjøpt det nye resort spillet til wii`n. Så skal han få lave gore-tex sko som han ønsker seg og noen nye gensere tenkte jeg[:)]

han skal få ny tattoo av meg tror jeg[:)] han har lenge pratet om at han vil ta en til,eller bygge ut en han allerede har.. men han har ikke tatt seg råd til det.. så jeg tenkte jeg skulle sponse han med litt penger til det! litt kjedelig å gi PENGER, men de skal jo brukes til noe han har pratet om lenge,så håper han blir glad[:)]

har kjøpt ipod touch med gravert navn. fikk litt ekstra penger, så da ble det litt dyrere gave enn vanlig...

Jeg skulle egentlig bestille spa, men det ble for dyrt fant jeg ut![&:][:)]
Så det ble heller;

- NCIS sesong 2 & 3
- Gentlemens Tonic Håndrem (www.barbershop.no)
- Royal kondomer[8D]

Gavekort på ny mobiltlf tenkte jeg. Hans begynner å bli litt sliten, hører nesten ingenting i andre enden bl.a.. Og så skal han bytte ut hele "boxersamlinga" si så skal bestille nye boxere til han, i favorittmerket hans[:)]

MEEEEEN så har han bursdag 01/01 å aner virkelig IKKE hva jeg skal finne på til han da[&:] 
Så skal lese denne tråden nøye slik at kanskje får noen tips!![:D]

jeg skal kjøpe boxer, sokker og belter [:D] 
et xbox 360 spill så han har så lyst på *vis han kje kjøpe det sjøl før jul [:'(]*
å frå kidden får han ei krus med bilde av han og Emil på [:D] 

han får ingenting med meg... kansje en kos om han er snill,... hehe[:)]
Vi dropper julegavene til hverandre iår vi, har andre ting å bruke pengene på[:)]

ORIGINAL: Zera

han får ingenting med meg... kansje en kos om han er snill,... hehe[:)]
Vi dropper julegavene til hverandre iår vi, har andre ting å bruke pengene på[:)]

Samme her ;) han fikk sønnen vår av meg i år så d får holde [:D]

Mannen min har nettopp kjøpt seg DYRT speilreflekskamera
Så han har nok brukt opp julegavekvoten (og vel så det)

Hehe.. variasjon i gaver og innspill her hvertfall![:D]

vi har kjøpt en bergans-jakke til "hverandre"(det var det påskuddet vi kunne bruke for å rettferdiggjøre kjøpet[8D]), også har vi fast tradisjon at vi gir penger til veldedighet i hverandres navn, og så har jeg kjøpt sykkelbukse med trøye som da på en måte blir den ordentlige pakken som han ikke vet om og som skal ligge under treet[;)]

et kompakt kamera, kjekt som ekstra ved siden av speilreflexkameraet.. + minnekort og veske
smykke med stjernetegnet hans fra snupp

Ja her hos oss, så har vi de siste årene ikke kjøpt gave til hverandre, men heller kjøpt noe sammen.  I fjor kjøpte vi oss hver vår Bjørn Dæhlie Ski-dress (på salg).
I år trenger vi vinterdekk, så tror nok pengene havner der..

det har hendt at vi har kjøpt hverandre en liten gave hver..  feks en dvd man har lyst på.

Back
Topp