Julegave til pappa?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Min har har absolutt alt, og ønsker seg ingenting.. Hva i all verden finner man på da? Kom med alt dere har av tips, for jeg står helt fast :arghh::angelic:
 
Har han noen interesser.
Hva med et abonnement på et blad/magasin eller noe slikt innen det han interesserer seg for?
 
Fuglemater og fuglemat.
 
Krydder, olje, kaffe, konfekt og annet spiselig.. Finnes mange fine gavepakker på apoteket og kitchn f.eks :)
 
Jeg tenkte det samme med svigers. De har alt, hva skal man finne på? Jeg har rett og slett kjøpt en litt stor og fin glasskrukke og fylt den opp med masse snacks og annet gøy som jeg vet de liker. Blant annet forskjellige nøtter, sjokolade, kjeks, lakris og spekepølser. I tillegg har jeg lagt oppi litt forskjellige flaxlodd :)
 
Har han noen interesser.
Hva med et abonnement på et blad/magasin eller noe slikt innen det han interesserer seg for?
Matkurv
Gavekort på restaurant
Fuglemater og fuglemat.
Krydder, olje, kaffe, konfekt og annet spiselig.. Finnes mange fine gavepakker på apoteket og kitchn f.eks :)
Jeg tenkte det samme med svigers. De har alt, hva skal man finne på? Jeg har rett og slett kjøpt en litt stor og fin glasskrukke og fylt den opp med masse snacks og annet gøy som jeg vet de liker. Blant annet forskjellige nøtter, sjokolade, kjeks, lakris og spekepølser. I tillegg har jeg lagt oppi litt forskjellige flaxlodd :)
Takker for tips :D «Problemet» er vel mest det at han ikke har noen spesielle interesser, da hadde alt vært mye enklere, men mange gode tips her :D
 
Noe personlig med bilde/bilder av gutten deres (kopp, kalender, lerret e.l)?:)
 
Her har vi kjøpt presskanne og en litt dyr kaffe til foreldre som har alt i år og 2 kaffekopper til:) Alt fra kitchn!
 
Har det samme problemet hver jul med min far. Bruker som regel å kjøpe bruksting. Parfyme og deo som jeg vet han liker, kanskje en liten matkurv..
 
I år blir det teater billetter til pappa til jul (en til meg og en til han). Har tidligere gitt «gavekort» på restaurant sammen med meg, gavekort på frokost servert på døra, abonnement på lokal avisa og fotokalender . Året nr 1 ble født kjøpte jeg digital fotoramme. Det satte han vekdig stor pris på.
 
Min far ønsker seg alltid: sokker, undertrøyer, sjokolade, genser.

Enkel bruksting.

Jeg kjøper ofte dusjsåpe, konsertbilletter, te/kaffe, sjokolade til folk som har alt.
 
Da får han få ingenting da :p

Ville gitt en matkurv med mat han liker, kanskje spekemat?
 
Hjemmestrikka sokker i farger valgt av barnebarn og spekemat får mi
 
jeg kjøpte en skikkelig fin barberkrem fra lush et år til min pappa
 
Store bilder av barnebarn som kan henges opp, kalender med bilder av barnebarn.

Gavekort på noe du vet han liker/blir glad for.
 
Har satt sammen en gavepakke av gode krydder/oljer og annet mat stasj fra olivers & co. Og kjøpt en god vin til:)

God «forbruksvare» som er kjekt å få og kjekt å gi:)
 
Her har vi bestilt bildebok til mora mi. Ett bilde for hver måned av ungen vår fra 0-12 mnd. Hu har alt så vanskelig å finne noe hu vil like :p
 
Har en samme type pappa, så kjøpte han en stjernekikkert :p
Det hadde han ikke fra før
 
Det går jo an å kjøpe en opplevelse da.. Billetter til et show, vinsmaking etc.. til pappa i år så har jeg kjøpt veldig realistisk sjokolade verktøy :p og skolekritt..
Tenkte jeg skulle sette meg ned med sønnen min og lage litt marsipan osv og ha dette på glass :)
Han er en sånn skrotnisse som har to av det meste egentlig så og skulle finne på enda en ting han skal klare å plassere et eller annet sted er vanskelig..
 
Back
Topp