Julegave til nyfødt intensivavdelingen

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Etter å ha tilbringet en uke på intensiven i Tønsberg. Ønsker jeg å gi no tilbake. Det er ikke lett å være der inne, særlig på starten. Alt er også ganske upersonlig. For meg var det rimelig tøft å ikke kunne holde min 2 sønn før det hadde gått 2 dager. Ikke kunne jeg heller ha han hos meg på natten.

Vi fikk både en strikka liten lue og en sokk ( til å holde alle ledningene i sjakk på foten.... )) noe som var litt hyggelig og litt sjarmerende med alle de ledningene og stresset rundt ventingen ...

Så jeg sitter nå å strikker teppe og lue.

Er det fler som gjør dette?

Så søkte jeg litt rundt og fant ut at mange har strikket gaver som luer, tepper og sokker. Til sine avdelinger der de bor.
Men hun som leverte til Tønsberg avdelingen virker som hun har slutta ( såfall på bloggen som har vært død et par år)

Så er det noen som samler inn slike gaver og leverer dem ? Eller hvet om folk som gjør Det?

Sjekk ut Amanda-prosjektet [emoji6]
Vet ikke om de har i Tønsberg, for det jeg strikker går til Ahus [emoji4]

Søk opp Amanda prosjektet på fb. Der får du nok informasjon om hvem som leverer til de forskjellige sykehusene :)

Er med der selv, men ikke fått strikket noe enda siden jeg ikke har fått de pengene jeg skal ha.

Så fint gjort av deg.huskar min nr 1
Og fick en lue. Sockar och 2 pledd nær han låg på prematur intensiv

Jeg så den på Facebook. Men heklekunnskapene mine må trenes mer på :)))

Bedre sent en aldri :))
Så en strikka variant også, men tror de er mer egna som hekla.
Om du vil trene på hekling etterhvert er slike ganske enkle å lage.
Jeg får prøve å få lagd noen hvertfall, så jeg kan svare på spm etterhvert; )

Så en strikka variant også, men tror de er mer egna som hekla.
Om du vil trene på hekling etterhvert er slike ganske enkle å lage.
Jeg får prøve å få lagd noen hvertfall, så jeg kan svare på spm etterhvert; )
Får prøve meg etter å ha strikke og hekle ferdig dette teppe [emoji14]

Noen ganger hører jeg at folk samler inn , andre ganger har jeg høet at folk går personlig til sykehuset & levere inn det de har strikket eller andre gaver.

Personlig så holder jeg på å samle på Lambi-koder for å bestille små Lambilam som jeg tenkte å gi til sykehuset som takk for all hjelp min minste sønn har fått fra dem.:happy:

Back
Topp