Julegave til min mor og far?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Vi hadde tenkt til å kjøpe ett spa opphold til dem i Larvik til jul.
Fordi dem fikk ikke bursdagsgave i år. Og tenkte derfor å slå sammen den, den som kommer og julegaven. Dette blir ca 3000.. Men det er mye penger og min mor fortalte meg at pappa vil ikke ta spa. Nå er jo spa frivillig da, og jeg tenkte de bare skulle reise bort en weekend...
Vet ikke om jeg har helt rå nå heller, men det er jo penger jeg må ut med uansett. Hva hadde dere gjort?

Må du gi dem noe så dyrt? :)

Hva med et hotellnatt og et gavekort på en god restaurant i byen? Kan være koselig det også, og kanskje du sparer noen kroner? :)

Dette er en overnatting på hotell for to. Man får ikke hotell overnatting så mye billigere andre steder heller tror jeg. Det blir 1500 natten per person inkludert frokost og middag.
Synes ikke prisen er så verst, men lurer på om jeg bare skal droppe det og kjøpe kun julegaver til de :)

Hørtes ut som en knallfin gave :)
Men hvis pappaen din ikke vil på spa, hva med ett teather eller show?? Det kan du jo gi både med og uten hotellopphold hvis dem bor i grei reiseavstand.

Mine foreldre er skilt.
Mamma og samboer: En spesiell kokkekniv.
Pappa og samboer: Samme kokkekniv
Svigers: En tur på en fin restaurant her i byen sammen med oss to.

Følte i grunn de får noe mer også, men nå står det litt stille for meg :/ Ammetåke..

Ja, hva med billetter/gavekort til teater, kino, show, opera pluss en hotellnatt? Vi har gitt slike gaver til våre foreldre flere ganger og de blir veldig glade. Sist var det pappa som fikk to kinobilletter i farsdagsgave fra meg og søstern. En annen gang har jeg og pappa gått på kino sammen som farsdagsave (søstern var bortreist).

Jeg er veldig glad i å gi opplevelser i gave, og syns det er helt supert å få det også.

Av samme grunn som for deg er spa dessverre utelukket til mine foreldre, det er ikke noe for pappa. Da vil han heller ha en båltur i skogen hehe ;)

Sikker på at det ikke finnes noen typer spa-greier som han kan like? Jeg ville kanskje prøvd å gitt gaven likevel, den høres veldig flott ut, og de har jo sikkert flere forskjellige greier, noe som ikke blir så feminint osv. Du kan jo undersøke når du kjøper, så du vet hva de tilbyr?

Du kan ikke gi de et gavekort på en litt finere plass å spise da om du ikke helt ser deg råd til hotell nå?

Her får foreldrene mine en ramme med plass til 10 bilder så står det " Time spent with family and friends is time well spent" på :) Skulle egentlig fylle den med bilder men skriveren takket for seg så det får de ordne selv :cool: Også får de gavekort på 1000 kr på restauranten på et flott hotell i nærheten :)

Jeg hadde funnet på noe annet nå! Hvis det er mye penger for deg nå, og faren din ikke er interessert i spa, så er det vel ikke det beste valget?

Hva med og heller spandere på dem en tur på en god resturant i nærheten av der de bor? Da kommer du mye billigere ut, og alle liker vel og spise mat de har sluppet og lage selv? :p

Vis du vil spare litt penger så blir de sikkert veldig glad for et gavekort til en god resturant :)

Back
Topp