julegave til mannfolka?

Twilight

Forumet er livet
hva skal dere kjøpe til de?

Kom gjerne med ideer

Min sambo har jo lenge klagd på disse føttene sine så jeg skal gi en gavekort på en fotklinikk,
Så har jeg bestilt skibukse fra ellos

Hvis jeg har råd skal han også få en klokke det har han også lyst på[:)]

Dere da?

Vi sluttet for flere år siden å kjøpe julegaver til hverandre. Vi kjøper oss heller noe sammen til oss selv. På julaften får vi jo også julegaver av så mange andre så det holder egentlig.

Vi skal dra på spa sammen, hotell, middag, bade og ta spa behandling. Dette blir en del av julegaven til hverandre.

ORIGINAL: orkide 04 og 07

Vi skal dra på spa sammen, hotell, middag, bade og ta spa behandling. Dette blir en del av julegaven til hverandre.

Oiiiiii så koselig tenkt[:)]

hørtes deilig ut i disse mørke og kalde dagene[:)]

Høres virkelig ut som en flott julegave til hverandre ja. Det er ikke noe man trenger mer med to små barn nei [;)]

ORIGINAL: Mikke

Høres virkelig ut som en flott julegave til hverandre ja. Det er ikke noe man trenger mer med to små barn nei [;)]

Det er sjelden vi gjør noe alene,men det er så utrolig koselig når vi først gjør det[:)]

ORIGINAL: Mikke

Samma her, har liksom glemt bort oss selv litt i alt det ekstra ansvaret vi har fått, men har en sjelden gang gjort noe uten henne, det er jo koselig å være bare oss to også

Det er sjelden vi gjør noe alene,men det er så utrolig koselig når vi først gjør det[:)]

Back
Topp