Julegave til mannen

Mymlen

Glad i forumet
Sliter skikkelig i år med å finne ut hva jeg skal gi. Har dere noen tips evt hva skal dere gi? Han er ikke spes handy og han syns myke pakker er kjedelig; typ klær. Han er glad i duppedingser men vil ikke kjøpe en tulleting som han blir lei av etter to uker heller. :p

Her tenkte jeg å gi mannen en reise neste år :)

Han har allerede fått julegaven sin fordi han ikke klarte å vente med å få den :p Må nesten finne noe annet å gi han på julaften, men aner fremdeles ikke hva jeg skal gi :p

Jeg har tenkt til å kjøpe joggesko etter tips her inne for han har blitt så flink til å trene. Til bursdagen fikk han en polar pulsklokke :) Ellers anbefaler jeg boken "Verdens beste pappa". Utrolig morsom!

Han får klokke av meg :)

Her får samboer en lulu's toalettmappe og boka verdens beste pappa :) kanskje noe mer :) tror ikke toalettmappa er det han ønsker seg mest, akkurat, det er en litt egoistisk gave fra min side, for jeg er så lei av de to små stygge (og ødelagte!) toalettmappene han har som står fremme, bedre med en stor fin :D

Har kjøpt dørskilt med våres navn, pluss babyen sitt <3 Vi har mast om dørskilt siden vi flyttet inn i den nye leiligheten ( 1 1/2 år siden) ...

Tror jeg kupper jula i år. Han fortjener ingen gave. Sambo sa han skulle ta meg med på date i dag. En date i hans øyne er tydelig vis å dra å se på innredning til vaskerom. Romantisk.. :p

Tror jeg kupper jula i år. Han fortjener ingen gave. Sambo sa han skulle ta meg med på date i dag. En date i hans øyne er tydelig vis å dra å se på innredning til vaskerom. Romantisk.. :p

Haha, hørtes jo veldig romantisk ut :p

Han får et brettspill av vår ufødte skatt(bare fordi han ønsket seg det så fælt, og han har vært å hjelpsom med graviditeten av han må få en liten ting ekstra) haha :)
Også skal jeg kjøpe Fifa 17, og 2 joggebukser han ønsker seg :D

Hadde egentlig kjøpt skrumaskin, men svigerfar ga han nettopp en ny en(selv om han VISSTE at jeg hadde kjøpt en til jul...)

Jeg har tenkt å bestille en fotogave i år :) ett hjerte med bilde av oss to inni fra bryllupet :) pluss noen klær.
Typ slik her:
422a3947ca7ca3a374075b84e98717b0

Samboeren koser seg med å klunke litt på piano og spiller litt gitar for å koble av, så her skal han få en forsterker til gitaren :)

Ganske kjedelig gave og antakeligvis noe vi hadde gjort uansett, besøke en veldig fin restaurant vi e nysgjerrig på. Vi planlegger å ta med baby, naivt kanskje :D

Back
Topp