Julegave til mannen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Litt usikker enda. Snakket om å ikke gi så mye til hverandre siden vi har kjøpt så mye til babyen men vet ikke helt. Sikkert en klokke.

Her har vi blitt enige om å ikke kjøpe noe til hverandre i år fordi jeg ikke kommer på noe å ønske meg :p i fjor var veldig greit da vi syns det passet med ny vaskemaskin :) men i år kommer vi ikke på noe sånn heller.. Kan skylde på at gjærsaga med bordet vi kjøpte er julegave i år :p

Vi er blitt enige om at det ikke blir julegave til hverandre i år :) har kjøpt så mye til lille, kjøpt hus og pusset opp stue, kjøkken, soverommet bad så føler at det å bli ferdig er julegave nok :) jeg har laget adventskalender til mannen da, og har laget pakke til meg selv og han den 24 hvor jeg har pakket inn ullvanggenser, hjemmelagde lester, votter og lue som vi kan ha på når vi skal ut å trille tur eneste :)

Han får jo verdens fineste julepresang spør du meg! :) Vet ikke helt hva jeg skal kjøpe enda, men blir en liten ting da vi har kjøpt så mye annet i høst, både til oss og til babyen! Men syns det er viktig med en liten kjæresteting til jul ;)

Han ønsker seg klær, så da får han det;) Også vurderer jeg å kjøpe sånn "Startpakke til smarte hjem" fra Clas Ohlson. Den er en smule dyr i mine øyne, men han fortjener den, og han fikk ikke ordentlig 30-års gave i januar siden jeg ikke hadde så mye å rutte med da, så skal nok ta i litt ekstra på julegava :-)

Blir litt forskjellig småting. Selfiestang (fordi han sender masse dumme selfier på snap), enkel stoppeklokke og så har jeg planer om å strikke sokker til han. Fra ungene skal han få ei ny turbukse, så noen som ikke kosta skjorta så da går det :)

Kjøpt parkas :) han må jo ha en god jakke å gå tur I når lillegutt kommer!

Her får mannen en gymbag og en toalettmappe. Ting han trenger, men aldri får fingeren ut til å kjøpe selv.
Jeg har ønsket meg en morgenkåpe og tøfler. Symbolske gaver uten den største prislappen. Førstegangsforeldre, ny bil og utbygging på hus alt innenfor 2 mnd begrenser økonomien noe.

Han fekk Blueray dvd pakke med StarWars litt tidlig i år, sånn at vi kan se filmene før den siste filmen kommer i romjulen:)

Gavekort på ny tatto. Enda et navn skal påføres på nyåret! ;-)

Vi har nettopp invistert i ny bil og ble egentlig enige om å ikke kjøpe de store gavene. Kommer nok til å kjøpe noe han trenger, han får pc-mus til bursdagen (19.des) og så tenker jeg enten en stilig t-skjorte eller biffbestikk til jul evt. noe nye sko, det trenger han;-)

Her blir det klær og sko i år. Har for første gong på tolv år i lag fått ønskelista av an :p Så i år va det greit :)

Min kjære syntes vi kunne bruke ca 2000,- på gave til hverandre i år, noe jeg mente vi ikke trengte. Men nå ble det da sånn, så av meg får han ny barberings-/klippemaskin, diverse klær, ulltrøye.. men mangler fortsatt gave for ca 750,-. Han trenger egentlig flere bukser, så mulig det blir det!

Min kjære har fått nattlampe American Seal og Den store hvite Sangboken.

Back
Topp