Julegave til mannen

Mammaheks

Forelsket i forumet
Jeg aaaner ikke hva han skal få! 

Han ønsker seg noen dvder som koster rundt 100 kr, samt noen pocketbøker som koster mellom 5 og 30 kroner brukt....

Så vil han ikke ha klær, smykker, klokke eller herreparfymer... Jeg tror jeg går på veggen snart.

Har noen forslag til julegaver til mannen? 

Jeg har kjøpt en drill, den gikk i stykker når han holdt på å skru sist, så har jeg kjøpt en frakk, han prøvde den for gøy på dressmann, og han var jo så kjekk i den :) så har jeg kjøpt høytaler med dockinstasjon for iphone..  har igrunn brukt for mye, men ikke ofte jeg har muligheten til å gi han så mye, og så blir det som en ekstra takk for at han er så god å snill.. Han står opp med dattra vår hver dag, og gjør generelt veldig mye nå, siden jeg er så vam og uvel hele tida.. Har veldig lyst til å kjøpe noen fine gensere til han å, men tror ikke jeg har råd...

Her gjøres det enkelt... I og med at jeg ike har oversikt over hva han har av musikk og filmer, så spør jeg hva jeg skal kjøpe til han.
Det er bare disse to tingene han egentlig ønsker seg nemlig.

Men i år får han også en hjemmelagd julekalender. 24 små kort med ord fra hjerte mitt :-)

Hmm... Sko hadde jo vært noe... Men det er så kjedelig :P jeg ville gi han nettbrett, men det sa han rett ut at han ikke ville ha

Jeg fikk overtalt mannen min til å skaffe seg en bunad, noe han også ønsket selv, så nå får han div. bunadsklær og sølv og bursdag og jul. Veldig greit:)

Jeg tenkte å kjøpe kaffetrakter til mannen min :-)
Vurderte også å kjøpe noen unyttige ting på deal extreme sin side. Der har de mye gøy, og man kan finne masse morsomme gaver til de fleste til en utrooolig billig penge:-)

Har kjøpt ny snowboard pakke til mannen her :)

hvis du kjøper noe praktisk (klær eller lignende), så kan du jo kjøpe en liten ting for morro skyld. Mannen kjøpte seg ett lite helikopter på ebay for ikke så lenge siden, sånn lite radiostyrt. Du får alle størrelser og priser. De billigste er sånn 150kr eller noe. Ganske morsomt for gutta. Jeg sitter vakt for å ikke få det i huet i stua da, så ikke så gøy for oss ;)

jeg vurderer å kjøpe en godstol til han. for vi ønsker oss det, men er uenige i hvordan vi vil ha. så jeg vurderer å kjøpe sånn som han vil ha 

I år har vi gjort det enkelt. Sambo og jeg skal på tur til København til helgen :-) Gave fra oss til oss! :-) 

Har kjøpt parfyme og skal kjøpe et par ps3 spill han ønsker seg.

Gjett om sønnen våres skal bli spillnerd.(Ikke for extremt håper jeg)

Jeg skulle til å kjøpe PS3-spill, men han allerede har kjøpt det han vil spille :/ Endelig har jeg bestilt en gave fra møbelbutikk i Sverige og håper han blir glad for den :) Håper den kommer i tide :)

Dunn skrev:
I år har vi gjort det enkelt. Sambo og jeg skal på tur til København til helgen :-) Gave fra oss til oss! :-) 

Den var smart! Det tar vi til neste år:)

Han ønsker seg joggebukse....men får prøve å finne på noe mer spennende, er vår første jul sammen :)

Han får nytt creme de la creme snowboardutstyr og tur med venner til Bad Gastein i februar. Det vet han om allerede, for han måtte jo være med å plukke ut og planlegge. Men det han ikke vet, er at han får spesiallagde slipsnål og mansjettknapper i samme design som gifteringene våre.. Anheng til kjede i samme design fikk han til bursdagen sin. Han er veldig glad i smykker og jåleri, så det er veldig lett å kjøpe gaver til ham sånn sett ;)

Jeg har bare kjøpt boka som heter Verdens beste pappa :) siden dette er vårt første barn og siden jeg har hørt så mye bra om den. vet ikke om han skal få mere, det får vi se på :)

maggie91 skrev:
Jeg har bare kjøpt boka som heter Verdens beste pappa :) siden dette er vårt første barn og siden jeg har hørt så mye bra om den. vet ikke om han skal få mere, det får vi se på :)

Å, den har jeg ikke fått med meg. Høres jo ut som en perfekt gave :) takk for tips!

Jeg syns opplevelser er bedre enn ting han egentlig ikke trenger, så tror det enten blir en kosert billett eller gjøre en avtale med han å ta en romantisk weekend bare oss to før vi blir 4:)

Jeg skal nok bare kjøpe et gavekort til kjærsten... blir litt lite personlig, men han trenger generelt klær, så vi har igrunn blitt enige om at det var det greieste ;) Skal se om jeg finner en liten ting ved siden av som han ikke vet om:) Men han har jo det meste, så gudene veit hva en skal finne på!!!

Back
Topp