Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åssen leker da? Dette er vår første, så veit ikke helt hva som er aktuelt når de er så små..Her ønskes det leker! Ga vekk alt etter de to andre, siden vi trodde vi var ferdig med barn.
Lurt!!Babysvømming - time hos fotograf - bøker
Åssen leker da? Dette er vår første, så veit ikke helt hva som er aktuelt når de er så små..
tenker å kjøpe gåstol fra oss pluss litt klær. Har kjøpt en leke fra søstrene og så blir der vel en liten pakke fra nissen siden søstrene får detFor en god ide!!!! Det skal jeg notere megVi ønsker ham ulltøy også har han begynt å spare på kakegafler i sølv som oldeforeldrene pleier å kjøpe i julegaver til oldebarna. Penger til fotograf er en god ide!
Men selv om vi hadde kvittet oss med svært mye babystæsj, synes jeg det er vanskelig å finne ting han kan ønske seg. Uff, disse overflods-barna. Jeg ønsker dem alt det beste, men jeg tror de får en bedre personlighet av å ha opplevd å mangle noe.
Av oss får han et fadderbarn til jul. Vi har et fjernadoptivbarn pr familiemedlem. Alle de fem barna vi har fra før er fra forskjellige steder i verden så med jevne mellomrom leser vi om hvordan de har det og ser på globusen hvor de bor. Vi håper barna våre vil vokse opp med stor takknemlighet for hvor de er født og med en bedre forståelse av hvilken verden de bor i.