Julegave til lille

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Hva tenker dere å kjøpe? Og hva "ønsker" dere av andre?

Ønsker ullklær for det meste, og kommer til å kjøpe henne tripp-trapp stol tror jeg :)

Ønsker ull, saueskinn og kjoler. Vi kommer til å kjøpe barneservise med hakkebakkeskogen. Storebror fikk med Kardemommeby hans første jul :)

Åssen leker da? Dette er vår første, så veit ikke helt hva som er aktuelt når de er så små..

Ting som kan tygges på, med sterke farger eller med lyder som drar oppmerksomheten. Lille her øver på å gripe, til jul kan hun nok dette og synes det er stas med ting hun kan undersøke nærmere. Rangler ol er kjempepoppis nå og blir vel bare mer populært.

Ønsker oss: Pedagogiske leker, lammeskinn, gavekort på Babyshop( eller lignende) kjøper nok en ulldress fra Lillelam fra oss :-)

Her ønskes Lillelam, eventyrbøker og pedagogiske leker (gode, gamle treleker osv).
Hun får nok en nøkkel eller to til nøkkelknippet sitt (yndlingsknippet.no) fra meg til jul:)

Vi ønsker oss ulltøy og leker til jul. Egentlig voksipose, men det fikk han som tidlig julegave fra mormor og morfar siden de hadde funnet på salg :)

Han får ikke noe fra oss da han får stadig noe.

Vi ønsker oss ulltøy. Han trenger liksom ikke noe annet. Aner ikke hva vi skal kjøpe til han heller, må lese her for litt tips:)

Leker :happy: tenker å kjøpe gåstol fra oss pluss litt klær. Har kjøpt en leke fra søstrene og så blir der vel en liten pakke fra nissen siden søstrene får det

Kommer til å ønske Fisher Price leker til han for det meste. Noe med lyd og bevegelse i :) Sånn gul skolebuss, tv man vrir opp og surrer rundt og lignende. Og babygym kanskje :)

Vi ønsker ham ulltøy også har han begynt å spare på kakegafler i sølv som oldeforeldrene pleier å kjøpe i julegaver til oldebarna. Penger til fotograf er en god ide!
Men selv om vi hadde kvittet oss med svært mye babystæsj, synes jeg det er vanskelig å finne ting han kan ønske seg. Uff, disse overflods-barna. Jeg ønsker dem alt det beste, men jeg tror de får en bedre personlighet av å ha opplevd å mangle noe.

Av oss får han et fadderbarn til jul. Vi har et fjernadoptivbarn pr familiemedlem. Alle de fem barna vi har fra før er fra forskjellige steder i verden så med jevne mellomrom leser vi om hvordan de har det og ser på globusen hvor de bor. Vi håper barna våre vil vokse opp med stor takknemlighet for hvor de er født og med en bedre forståelse av hvilken verden de bor i.

Vi ønsker ham ulltøy også har han begynt å spare på kakegafler i sølv som oldeforeldrene pleier å kjøpe i julegaver til oldebarna. Penger til fotograf er en god ide!
Men selv om vi hadde kvittet oss med svært mye babystæsj, synes jeg det er vanskelig å finne ting han kan ønske seg. Uff, disse overflods-barna. Jeg ønsker dem alt det beste, men jeg tror de får en bedre personlighet av å ha opplevd å mangle noe.

Av oss får han et fadderbarn til jul. Vi har et fjernadoptivbarn pr familiemedlem. Alle de fem barna vi har fra før er fra forskjellige steder i verden så med jevne mellomrom leser vi om hvordan de har det og ser på globusen hvor de bor. Vi håper barna våre vil vokse opp med stor takknemlighet for hvor de er født og med en bedre forståelse av hvilken verden de bor i.
For en god ide!!!! Det skal jeg notere meg :)

Penger på kontoen hennes, leker eller bøker :happy:

Back
Topp