Julegave til fadderbarn

*håper

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Noen som har noen lure tips til julegave til fadderbarn? Har både gutter og jenter i alderen 1 til 7 år. Liker å gi noe spesielt, men i år sitter jeg fast
 
Er fadder på mannens nevø og min nevø men de får ikke noe spesielt til jul fordi. De får jo gave og det får søsknene deres også men legger ikke i noe ekstra.

Er også fadder på et vennepars datter og min fetters datter. Disse hadde ikke fått julegave om det ikke var for at vi er fadder på de, siden den ene ikke er i familie og den andre er så langt ut i slekta at vi ikke pleier å gi til de. De er jenter på 15 og 17. Tror ikke vi fortsetter med julegaver når de har passert 18. Har pleid å gi småtteri som hårpynt, øredobber, fine skjerf osv. Skal strikke luer til de i år.

En kompis av mannen er fadder på gutten vår. Han pleier å få en flaske vin eller konfekt.

app! Venter nr 3 :) 15.02
 
Vi gir 250 kr til hver fadderbarn, det samme som våre tante/onkelbarn får. :)

Så hører vi med dem eller foreldrene hva de ønsker seg.

Ullundertøy er en slager til de minste barna da, eller så er jo bøker, DVD'er, tegnesaker osv. kjekke ting å få :)
Duplo og lego?
 
Ull er gull (dersom man tåler det), og nå skulle det være tilbud på janus ull på coop denne uka som kommer!
 
Personlig pledd og til de litt eldre håndkle med navn de kan ha på bading/gym...
Lue med navn
 
Back
Topp