julegave til eldre folk.....

Til min farmor på 74 så kjøpte jeg 2 fleecejakker, hun er veldig mye ute og går turer og slikt[:)]

bruksvarer foreksempel finere stearinlys, hjemmelagete lys, kake, kjeks, snop ol.
faller ivertfall i smak hær.
iår får di eldre hjemme pynta lys, hjemmelaga eggelikør ol

jeg synes det er veldig koselig å gi en kurv med forskjellige ting oppi, snop, kryssordblad, oster, hjemmelagde kjeks og kaker o.l og de kurvene jeg har gitt har blitt veldig godt mottatt vertfall[:)]

Vi kommer til å kjøpe kolonialkasse til de eldre i familien [:)]
Har oppi litt frukt, kaffe, pålegg, nøtter, godteri +++

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Gavekurv - putt oppi god kaffe, kjeks, sjokolade, vin, te, litt julegodteri/ hjemmelaga godteri, såpe, håndkrem, forskjellige oster. Det kjøper vi til farmor og farfar om vi ikke finner på noe annet.

for dere som vil kjøpe kurv, og ikke vil betale skjorta:

Så på kundeavisen til europris at dem hadde kurv for rundt 80 kroner[:)][;)]

Til bestemora mi har jeg i år kjøpt:
-1 flott gammeldags glassskål, står choclate med lyse hvite bokstaver, åsså har jeg kjøpt god sjokolade til og ha oppe (tenker kjekt og servere   barnebarn og oldebarn) [8D]
-1 glass brente mandler ( hun elsker de de selger på Europris)
- 1 ramme med plass til 4 bilder, skal ta et bilde av hver unge og sette inni, bilder av ungene er alltid populært[:D]

I fjor fikk ho
-brente mandler
-kubbelys
-ullsokker
-filtpose med 5 par tøffler oppi, utenpå posen var det brodert "gjestetøffler" eller no slikt. (de likte ho veeeldig godt, var kjekt og kunne by gjester tøffler når de stakk innom[8D])

I den aldern er det kjekt og få ting som kan brukes opp, de har jo som oftest det de trenger[:)]

Eller kansje:
Håndkrem, shampoo, balsam, stearinlys, snop/sjokolade, gavekort på frisørsalonger, bilder, cd plate?

Mine bestemødre får superundertøy og ullsokker(skal bli en kald vinter), bodylotion (etter eget ønske), kalender med bilder av barna og hjemmelagede juledrops[:)]

Jeg har laget/kjøpt fotokalender tl alle våre besteforeldre. Gav det ifjor også, og det var suksess!

ORIGINAL: shmack

Vi kommer til å kjøpe kolonialkasse til de eldre i familien [:)]
Har oppi litt frukt, kaffe, pålegg, nøtter, godteri +++

Det fikk mormor i fjor [:D]
I år har jeg kjøpt en helt enkel hvit strykefri duk så ho slipper å styre sånn med det når ho får kaffegjester i jula[:D][:D] 

Ifjor ga vi et abonnement på kryssord blad

slike kurver som er nevnt over.. lurer på om mine besteforeldre og oldeforeldre skal få det + kalender..

ellers har ullsokker vært en stor hit her. bilder av snuppeline. malerier hun har laget.

i år skal vi lage bilder på lys + at hun skal lage slike søte små klokker til å henge opp.

Hiver meg på tråden så jeg finner den igjen...

i fjor fikk mormor en bannan ekse med garn.. hehe hu strikker masse.. i år er jeg noe usikker på hva jeg skal gi henne

Back
Topp