Julegave til din kjære?

FruFrøken1991

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Januarhula 2014
Februarlykke 2016
Kjøper dere julegaver til hverandre? Vi har bestemt oss for å ikke kjøpe noe i år, vi har kjøpt hus og har nok å bruke penger på :p "julegavene" blir heller felles investeringer i ting vi faktisk har behov for :)

Vi skal kjøpe MASSE til hverandre. Hahaha. Siden vi bare ønsker oss ting til lillemann fra familie og venner, skal vi kjøpe skikkelig fine gaver til hverandre i år ;) Vi skal kjøpe gaver som er litt spesielle!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har bestillt to gensere fra Zara, også skal han få litt annet smått, lue og belte og slikt :) Syns han fortjener en skikkelig fin pakke :) Han er jo verdens beste mann <3

• Liker
Reactions: H27
Vi kjøper til hverandre. Syns det er veldig hyggelig :D

Julegaver får han ja, jeg er nok over middels glad i å kjøpe julegaver (og andre gaver), så jeg tror jeg hadde blitt litt "lei meg" hvis jeg ikke "fikk lov". ;-)
Av andre ønsker vi oss stort sett bare ting til babyen, så da er det jo ekstra kjekt at han får gaver som bare er til seg selv.
Har kjøpt lommebok i skinn, regntøy, et par bøker og et slikt fiskesett med kniv, vekt og noe greier. I tillegg får han adventskalender, så den er jo også egentlig en del av julegaven. :-)

Vi kjøper gaver til hverandre men ikke noe så dyrt i år. Han ønsker seg bare hansker og boxere så blir ikke akkurat så staselig å gi han gaven i så fall:mad:

Vi skal kjøpe julegaver til hverandre:) vi har fått og kommer til å få så mye baby ting, så til hverandre skal vi gi noe som bare er til oss selv, og som ikke har noe med baby å gjøre!:) jeg har blandt annet ønsket meg et armbånd og en veske:p så får se! Elsker jul!!:D

Syns det hadde blitt trist med en jul uten gaver til (og fra) mannen. Stas å bli overrasket og å overraske. Min har bursdag like før julaften, så jeg må tenke ut hva jeg skal gi når. Men han får abonnement på Illustrert Vitenskap, tegneseriebok, fleecejakke og fotterapi (har verdens mest neglisjerte føtter!). Men dette er samlet, vet ikke helt hva han skal få når enda. Tror han skal få ei lue også. :)

Vi kjøper ikke noe til hverandre. Pleier heller å spleise på noe dyrt vi har lyst på, feks tv, anlegg osv. Men i år blir det nok bare å bruke penger på jula og bebisen.

Han får en ny olabukse, for det trenger han. Skal kjøpe noe mer men er ikke helt sikker på hva enda. Han ønsker seg singstar da :p

Back
Topp