Julegave til dere selv?!

Enitsirhc

Forelsket i forumet
Kjøper dere julegave til dere selv?? Jeg har i noen år nå kjøpt en liten julegave til meg selv,en liten ting jeg har hatt veldig lyst på og som jeg vet jeg ikke kommer til å få ellers. I år har jeg bestilt en konsert DVD med et band jeg liker,og som jeg så live i London i sommer. Tidligere har jeg kjøpt meg litt verktøy,eller en bok jeg hadde lyst til å lese.Altså ikke de store tingene,men en liten gave som ikke koster for mye.

Noen andre som gjør dette,eller har gjort det tidligere??

Ja! Og sommergave! Jeg får også kontanter av besteforeldrene mine til jul og bursdag, de varer veldig lenge da jeg trekker kortet og sier " det var for farfarpengene" så går det litt tid og så gjør jeg det samme igjen. Til slutt tar jeg pengene med meg og kjøper noe for de også;) greit å unne seg selv litt innimellom!

Kjøpte meg akkurat en Kenwood kjøkkenmaskin :P
Kjøper ikke ting til meg selv på selve dagen. Men føler meg litt bedre om jeg sier at "det er bursdag gaven min" eller "det er julegaven" ;)

Jeg skal ha meg en iphone 5, så om jeg ikke får den til jul så kommer jeg til å kjøpe meg en selv

Nei, gave til meg selv som jeg selv har kjøpt er jo ikke like spennende å åpne:p så det dropper jeg:p men kjøper gjerne no ekstra julensnop og koser meg litt ekstra i juletider. Det er gave nok til meg:)

Hvis det er noe jeg ønsker meg veldig, som jeg ikke tror jeg kommer til å få, så kjøper jeg det muligens som en julegave eller bursdag gave til meg selv ;)

Oh yeah.

I år skal jeg ihvertfall kjøpe julegave til meg selv. For det har jeg jommen meg fortjent. Kjøper meg altid en "liten" ting til meg selv. Vanlligvis en ny duppedings eller skiutstyr etc. Men i år har jeg ikke peiling. Regner med at jeg ikke gidder å stå så mye på ski i år som tidligere. Og har allerede det meste av teknisk utstyr etc. Så forslag mottas gjerne.

Back
Topp