Julegave til den lille

vichaa

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Hva har dere kjøpt til deres lille? :)

Vi har faktisk "investert" i fadderskap, eller medlemskap, i UNICEF og Redd Barna i hennes navn. Syntes dette med gaver var vanskelig da vi vet hvor mye ting det vil komme fra familie og venner til henne. Da ville vi på en måte gi henne noe helt annet :)

Hva har dere kjøpt til deres lille? :)

Vi har faktisk "investert" i fadderskap, eller medlemskap, i UNICEF og Redd Barna i hennes navn. Syntes dette med gaver var vanskelig da vi vet hvor mye ting det vil komme fra familie og venner til henne. Da ville vi på en måte gi henne noe helt annet :)

Så smart ! :) skulle ønske jeg hadde fått denne ideen før jeg kjøpte ting hun sikkert ikke trenger :p

Høres så bra ut! Det tenkte ikke jeg på. Får bli neste år!

Vi har kjøpt et par lillelam heldresser. [emoji173]

GOD JUL A DERE! :)

Lille får ingenting fra oss, kjøper så mye hele tiden at vi lot være.. Blir nok gaver uansett :)

Ingenting - fått så mye nytt i det siste uansett :-)

Skjønner jo ikke noe i år alikevel, og får mer enn nok av familie/venner.

Fadder er vi allerede :-)

Vi har kjøpt sengeslange til lillegutt :) den kan lages til et rede, brukes til sengekant. Senere kan han leke med den. Veldig kjekk. Til storesøster har vi kjøpt pyjamas, lego dyresykehus og sylvanian families hus med møbler :)

Vi har kjøpt sånn biteballsak, sånn inngjerda leikeplass med sånne plastikkballer(får ikke brukt det på en stund da, men det tenkte jeg ikke på når jeg kjøpte det), klær, pysj og tøfler.

Vi har mer enn nok med å få pakket opp alt som de to andre ikke bryr seg om å pakke opp, og lillemor legger seg hvertfall 2 timer før gaveåpning. Ikke skjønner hun noe av det heller☺️☺️☺️

Kjøpt miffy lampe, men den er allerede pakket opp og satt på plass på soverommet hennes [emoji4]

Han får en den nydeligste sengekanten fra Konges Sløjd og Sophie le Giraffe:)

Han har alt han trenger i hele verden så han får ingenting av oss i år:) Men han har allikevel mange pakker under treet[emoji173]

Back
Topp