Julegave til den kommende pappa

Linemor92

Flørter med forumet
Hei! Venter barn i mai og tenkte pappa'n skulle få ein morsom julegave i år. Tenkte på en kurv med "survival kit " til småbarnsfedre. Noen som har tips om hva jeg kan putte oppi? [emoji14]

20150131_151016.jpg
Laget denne til min bror for noen år siden. I tillegg til et par bodyer med tekst på! [emoji4] barnebøker, ørepropper, våtservietter, smokker, salve, babyleker, barnebøker og boken "Baby - en bruksanvisning" :)

Vet en venninne av meg kjøpte en body på ebay med piler og nøye instruksjoner på hvordan man skulle få den på babyen [emoji23][emoji23][emoji23]

Boken "Verdens beste pappa - Hakkespettbok for småbarnsfedre" er veldig bra! Morsom og lettlest :)

Mamma laget til sambo i «farsdagsgave» nå i nov. Hvit body hun hadde tegnet piler på, venstre arm, høyre arm etc. Kaffe for å holde seg våken, neseklype, instruksjonsbleie, et morsomt skriv med hvordan mor er etter fødsel, sjokolade for ekstra energi, gavekort hos herrefrisør og ørepropper. Morsomt :)

Så morsom idé og fine forslag!
Hva med feks energibarer/energidrikker ?:)

Her fikk mannen boken "verdens beste pappa" som er nevnt tidligere samt en body der det stod " I <3 DAD" [emoji169]

Back
Topp