Julegave til de som har alt.

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Hva gir dere dem ?

Mor/far?

Vennine med barn?

Vennine uten barn?

Deres bedre halvdel?

De som har alt får enten hjemmelaget snop eller et flaxlodd, resten får noe de ønsker seg [emoji6]

Hjemmelaget karamell og/eller marsipan.
Kan også finne mye rart på casa design.

Noe hjemmelaget, forbruksvarer (såper, kjøkkenting osv), gavekort på opplevelser :)

noe som kan spises eller drikkes, som for eksempel vin eller spekepølse.
opplevelser, som kinobilletter eller til noe annet morsomt.
eller for eksempel ullsokker. De blir jo utslitt etterhvert

Tovet sitteunderlag, hjemmelaget drops, spekemat med god vin, frisørshampo/ kur, ansiktsprodukt/ krem, armbånd.

I år får pappa et bilde av lille frøken som han har ønsket seg. Hun skal få male passepartoutet :)
Farmoren og farfaren liker å ha mange malerier på veggen så hun skal få male noe fint til dem :) Samme med oldeforeldrene.

Til mine søstre vet jeg ikke enda.

Ofte noe god snacks + øl/vin/cider/alkoholfritt! Veldig populært hos mine i hvertfall. Venninner pleier jeg droppe gaver til da vi heller spiser ute sammen før jul som "gave" til hverandre :)

Vin/annen drikke
Kokebok
Matkasse
Ny gryte
Supplering til noe de samler på
Gavekort på spa/klær

I fjor ga vi fotokalender av dattra vår til besteforeldre, oldeforeldre, tippoldefar og ei tante noe de likte veldig godt alle sammen. Vurderer det samme i år, og bestille det når fotokalenderene kommer på tilbud også gi en liten ting utenom. Jeg og samboeren min skal på juleshopping i starten desember og reiser da til Liverpool og tenkte jeg skulle se om jeg fant noen julegaver der [emoji4]

Back
Topp