julegave til bf?

Han får ett bilde av guttungen og ett bilde guttungen har malt.. Men jeg sier ikke den er fra meg da, men fra guttungen.

jepp..

Haha, nei..[8D]

Ja, denne jula gjør jeg det. Fra mini får han fotobok med bilder av de to, og fra meg får han en t-skjorte, Pondus-boka og et bagasjemerke med bilde av far og sønn på.

Skal gi en liten oppmerksomhet fra jentene ja.. Synes det er koselig [:)]

Får kalender og ett barnehagebilde [:)]

Kjøpt i dag, faktisk.
Tidligere har han typisk fått barnehagebilde, i fjor fikk han en Willow Tree-figur med far og sønn, og i år får han en tynn ulltrøye siden han klaget over at det ble så klamt med skjorta under ullgenseren. [:)]
Første gang jeg har kjøpt en ikke-barne-relatert gave til ham siden vi skilte lag. [;)]
Baktanken er jo at han har noe fornuftig å ha på seg når han skal ut med Jr. og leke i kulda. [;)][:D]

ja, i år blir det kalender og familien hans får det samme i tilegg til en gave fra mamma til de

Ja, jeg har faktisk gjort det. Han var voksen nok til å gi meg gave til bursdagen forrige mnd, og jeg er kjempeglad hvis vi kan ha så godt forhold at vi gir hverandre en liten oppmerksomhet, og er koselige med hverandre. Tenker jeg da [:)]
Men jeg blir heller ikke muggen om jeg ikke får noe, for jeg forventer det ikke.
Her har jeg bare bestilt kortholder med bilde av snuppa på, og en liten tekst. [:)]

neeheei!!!

Back
Topp