Julegave til barnehageansatte?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Gir dere gave til de ansatte i barnehagen? Felles gave? Eller kanskje kun til kontaktperson? Hva gir dere?
 
Nei vi gjør ikke det. Syns egentlig det er litt unødvendig for man har som regel mange å kjøpe til fra før av, også skal man liksom kjøpe til bhg i tillegg? Vi droppet det i fjor og dropper det i år, og de neste bhg-årene. Men så klart, det er jo snilt at noen gjør det da.
 
Vi har gitt en stor kong Håkon konfekt og julekort
 
Ideen er koselig, men om alle foreldre skal kjøpe noe hvert år til hver ansatt personlig blir det mye til slutt. Her samler fau inn penger og så får de hver sin ting og avdelingen noe felles.
 
Vi gir en liten oppmerksomhet til avdelinga til jenta vår. En pose sjokolade de kan sette på pauserommet eller bare snikspise fra skapet :)
Jobber selv i barnehage og synes det er så koslig med en liten oppmerksomhet :) desember er jo også ofte preget av syldom så det kan være greit å ha noe å styrke seg på :)
 
Ja, barna mine gir adventsgave til alle de voksne i bhg., inkludert styrer (te, sjokolade, pepperkaker ol.) De gir i tillegg julegave til de voksne på sin avd. :)
 
Nå er det første gang mini er i barnehagen før jul, så er litt usikker på om FAU samler inn til gave eller ikke.. hvis de ikke gjør det, blir det nok en liten oppmerksomhet til de ansatte på avd. sammen med julekortet fra oss.. :)
 
Ja vi ga sommer og julegave, en til hver ansatt
De passe på det viktigste i livet mitt og gjorde en god job
 
Nei, det blir for mye . Har alltid hatt lyst, men aldri blitt noe av. Bedre å gi noe ved bhg slutt :)
 
Vi pleier å få en twistpose/ konfekt fra enkelte foreldre i bhg der jeg jobber. Med et fint kort med fine ord. Dette er felles gave til alle oss på avd. Vi forventer ingenting, men det er veldig koslig med kort der det står hva vi betyr for barna deres.. da blir det tårevått
 
Jeg har nok med familien og mannens familie å kjøpe til, så nei. Jeg ga en felles gave etter sommerferien, da, som en takk for alt de gjør. :) Da hadde de tatt hånd om jenta mi fra hun var 1,5 til hun ble 6. :)
 
Som ansatt forventer jeg ingenting, men er jo såklart hyggelig om jeg fikk. :) Har tidligere fått gave av styrer.:)
 
Gir litt dyrere gave til kontaktperson, så en liten ting til de tre andre :) ble krydder fra apoteket, føler det er den sikreste gaven da alle bruker krydder uansett religion og alder :p
Foreldre gruppa ga advensgave og blir en fellejulegave til alle ansatte.
 
Kjøpte sjokolade sist jul, men ikke vært fornøyd med flere ting i år så da har vi bestemt oss for å ikke kjøpe noe.
 
Jeg syns det er en litt uting at hver familie kjøper gave. Det blir mange gaver til bhg ansatte da. Ja de passer på det kjæreste vi har, men uten vaskepersonalet hadde ikke barnehagen kunne holdt åpent, skal vi gi dem også? Og brøytemannskapet som gjør at vi i det hele tatt kommer oss trygt frem til barnehagen? Hva med fastlegen som hjelper oss når de kjæreste vi har, er syk?

Men ja, koselig hvis noen arrangerer en felles gave fra barna til de ansatte :)
 
Jeg syns det er en litt uting at hver familie kjøper gave. Det blir mange gaver til bhg ansatte da. Ja de passer på det kjæreste vi har, men uten vaskepersonalet hadde ikke barnehagen kunne holdt åpent, skal vi gi dem også? Og brøytemannskapet som gjør at vi i det hele tatt kommer oss trygt frem til barnehagen? Hva med fastlegen som hjelper oss når de kjæreste vi har, er syk?

Men ja, koselig hvis noen arrangerer en felles gave fra barna til de ansatte :)
For meg er det en forskjell , jeg har ingen relasjon til vaskerne eller brøytemannskap så for meg ligger forskjellen der.
 
Vi gir kun når de går på småbarnsavdeling.
I år får de en eske sjokolade og et kort :)
 
Back
Topp