Julegave til barna

Rattkjelke og snow kick bike. Kjøpte det på black friday, satt ned til 500 totalt. :) 9 år straks!

1 år og 7mnd, hun får et strikka teppe og strikka hello kitty lue, et par peke-bøker med lyder også skal vi kjøpe en eller annen liten ting til ved siden av:)

7 åringen får I-que robot og akematte.
3 åringen får sabeltann skuta og akematte.

Han får duplo både av oss og nissen :) ca 1000 kroner.

Hun er 3måneder og får ny lillelam dress og lekeklosser fra kids consept (tenker de kan være fine å ha til pynt på barnerommet til hun kan begynne å leke med de) ;) 500kr totalt.

3,5 år: "voksen"-dundyne og pute fra oss, og sengesett med anleggsmaskiner fra broren. ( for å gjøre gaven litt mer spennende :p) Ca 1500kr.
1 år: tegnebrett og togbane. 300kr. Har ikke bestemt om det blir mer på han eller ikke.

Eldste pleier ikke å få så dyre gaver, men det var ting han likevel måtte ha så da slo vi to fluer i en smekk [emoji4]

6-åringen: legitimasjon City politistasjon (kostet egentlig 1000, men satt ned til 599,- på black friday) og så får han noe Lego chimaklistremerker til samleboka han har, fotballkort og et aktivitetshefte. Vet ikke helt den totale summen, men lavere enn vanlig.

3-åringen: prinsessekjole og en katt på batterier. Ca 500,-

Vi prøver å kutte litt ned på gaver, de har nok leker, Og får fra andre og.
Så da trenger ikke vi føre til mer overflod ;-)

14 åringen får klær-gutt.
9 åringen får Lego city politistasjon-gutt.
7 åringen får baby born interaktiv dukke-jente.
4 åringen får Elsa sminkehode-jente.
3 åringen får duplo Lego-jente.
Ble ca 2500kr tilsammen.

I år kommer gavene hennes på ca 1000... Hun får utedress, et lite Keyboard, klær hun trenger og et memo-spill.
Ho er 2,5

Snuppa på 3,5 år får 2 stk pyjamas og en akemadrass (til bruk med en av oss, ble prøvd ut ifjor med stor suksess)
Dette ble 340,- og er hva hun kommer til å få :-) var på nippet til å kjøpe langrennspakke også, men fikk mine besteforeldre til å kjøpe det istedenfor :-P

9 år

Fotballkoffert
Skylanders supercharterselskapene
Vekter
Vålerenga keeperdrakt
Fc barcelona hettegenser
Neymar t -skjorte

Ca 1300 brukt i år

Et år og får ingen gaver ifra oss, kjøper det han trenger resten av året

Jente 5 år: barneglobus og den nye illustrerte harry potter og de vises sten boken. 700kr

Gutt 18 mnd: kommode fra ikea med kasser

1,5 år, får rattkjelke, Tassen-bøker og en ting til som jeg ikke husker i farten. Kostet rundt 7-800 kr.

Jentene mine får Elsa Singalong dukke og super undertøy til ca 1000 kr per barn og lillebror på 5 måneder får gåbil til 600 kr. Jentene er 6 og 7 år.

Frøkna på 7 ønsker seg star lilly, en ponny bamse som snakker osv... Vi mener hu har nok leker så tror vi heller går dor hesteutstyr da hun er aktiv i stallen :) ca pris 1000,-

Mine to på 1,5 og 3 får ett sjørøverskip de skal dele på til 600kr :)

Har så lyst å kjøpe nye sykler til 5 åringene her! Men tror ikke budsjettet strekker til:( så det blir mest sannsynlig Elsa dukker å muligens noe annet frozen tema.. Bruker ca 1000 tilsammen.

Back
Topp