N Nordogsør Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 12 Okt 2013 #1 For dere som har barn fra før av, hva skal dere gi dem i julegave og hvor gamle er de ?
mamihe Gift med forumet Sommerfuglene <3 12 Okt 2013 #2 Han er 3 år og vi tenkte på billetter til disney on ice Må jo også bli hotell og reise da. Sent from my iPhone using BV Forum
Han er 3 år og vi tenkte på billetter til disney on ice Må jo også bli hotell og reise da. Sent from my iPhone using BV Forum
N Niri Betatt av forumet Sommerfuglene <3 12 Okt 2013 #3 Hun skal få My Little Pony kosedyr, ski, klær, billetter til Disney on ice og litt diverse annet
S STIERIE Flørter med forumet 12 Okt 2013 #4 Her får han akebrett,thomas toget remedier og litt til som ikke er bestemt.
lillegull11 Gift med forumet Februarlykke 2015 12 Okt 2013 #5 vet ikke helt enda , men min hadde netopp toårs burdag å da fikk han sykkel av oss og lekedata *storslager*
vet ikke helt enda , men min hadde netopp toårs burdag å da fikk han sykkel av oss og lekedata *storslager*
N nr3juni2014<3 Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 13 Okt 2013 #6 Har ikke peiling Sent from my iPhone using BV Forum
Hope90 Pergo baby?? VIP 13 Okt 2013 #7 Datteren min er 3 år vi lurte på om vi skulle kjøpe et sånt spill til ps3 som heter ps move med spill som er tilpasset hennes alder
Datteren min er 3 år vi lurte på om vi skulle kjøpe et sånt spill til ps3 som heter ps move med spill som er tilpasset hennes alder