Julegave til barna?

Princess88

Glad i forumet
Dere som har barn fra før, har dere funnet ut hva dere skal gi barna deres i julegave og ca hvor mye penger legger dere i julegaven til deres søte små? 

Han skulle egentlig få the cars junior seng + madrass men pappa`n klarte ikke la være å skru den sammen, så den står allerede på rommet hans, så da må han nesten få noe mindre til å ha under treet til jul. Går ut fra at det blir duploklosser eller andre byggeklosser siden han er veldig opptatt av konstruksjonslek om dagen og seff biler hehe ;)

Eldste får slalomstøvler og hjelm, det kommer vel sikkert på rundt 1500,-
Snuppa har bursdag noen dager før jul så syns det er verre å finne på noe til henne, men lurer på en dukkevogn som hun veldig ønsker seg og litt dukkeutstyr, hun elsker å leke med dukker =) Hun øsnker seg også mange leker fra Sprell så det kommer nok til å bli noe derfra og =)

Her har jeg kjøpt et leke kjøkken til tulla, men aner ikke hva mer jeg skal gi.. Mulig jeg bare gir henne penger, hun har jo alt! :p

Dennis blir 3år på onsdag så vi har kjøpt litt dyr bursdagsgaven til han i år, Kurio nettbrett kosta ca 1700,- så til jul tenker jeg det blir briotogbane eller Legosett. Blir ikke så dyr julegave hvertfall :p

Vi ska kjøp lekekjøkken t snuppa å lego t gutn, samt nå ainna smågava, bruke 2000 på hver

Her får gogutten playmobil sin politistasjon!;)

Back
Topp