Julegave til barna?

Lennie

Andre møte med forumet
Fant en morsom juleside her om dagen, http://www.nissebrev.no tenkte det kunne være noe for de med litt større barn kanskje :) Husker jeg fikk brev fra "nissen" da jeg var liten og hvor utrolig spennende det var! 

Tulla mi er dessverre litt for liten for brev enda, noe som bringer meg til mitt spørsmål, er det noen som gir julegave til sin egen lille 4måneders? Skjønner de noe av gaver når de er litt over 4mnd? 

min var akkurat 4 mnd sin første julaften - og jada, han fikk gaver :) Maaasse gaver :)

OoooOOOoooOOO.... Det var kansje noe!

Hva er lurt å ønske seg da? klær er jo greit, men vil jo ikke ha uendelig med leker :P

Har aldri hatt så liten me jul
men om eg hadde så JA han hadde fått gave.

hadde ønske meg klær i str som eg hadde lite i
å leker fra 6mnd +

Hatt ei på ca 5 mnd og en på 1 mnd på julaften og de fikk gaver de. Myyye på første.

Hadde tenkt litt fremover, noe som trengs av klær/utstyr? Ytterklær som dress, regntøy, vårjakke. Større dyne/sengetøy. Sandkasseleker. 

Vår første var ca 1 mnd sin første jul, og han fikk sikkert flest gaver av alle (bare voksne)... Vi fikk uroer, leker, hjemmestrikket dåpskjole osv... Selv kjøpte vi ingenting. 
I år er minste også ca 1 mnd, og hun trenger jo egentlig ingenting, bortsett fra en vippestol og en minnefotobok. Hun kommer nok mest til å få penger av familien, tror jeg. Hun får heller ingenting av oss.

Her var det mange fine ideer!! kanskje økonomisk smart å begynne å tenke på hva hun skal ha i barnehagen allerede nå, regntøy og sånt er jo ideelt.

Back
Topp