Julegave til banra?

Spadame

Elsker forumet
Jeg må innom for å høre hva dere skal kjøpe til 2 åringene i julegave.. [:)]
Jeg er helt blank og aner ikke hva jeg skal go Lillemann, så jeg håper på noen tips eller idéer.. [8D]

Lurer på det samme selv jeg. Klær for sesongen skaffes jo på høsten, andre ting underveis... Jeg holder på med en liten strikka skilpadde i bomullsgarrn, tror kanskje jeg skal se å få sydd den sammen og gi den som julegave. Tror hun uansett får leker osv fra alle andre, og at en gave fra meg ikke har noe å si for henne... Neste år tror jeg hun forstår det på en helt annen måte, hva i all verden skal jeg gi da?? hehe

Sebastian får et OBH Nordica lekekjøkken til jul av oss. Kjøpt på kampanjepris til 499kr på Brio-butikken på lokale kjøpesenteret. 

Vi komme til å gi dupplo og/eller tog sett i tre. (noe som ligner på brio sitt, men mye billigere)[:D]

Felix skal få ny seng [:)]

Får rattkjelke fra mine foreldre,babyborn-dukke fra mine søsken,noe klær,men usikker på hva vi skal kjøpe ennå [8D]

ORIGINAL: Anemor80

Vi komme til å gi dupplo og/eller tog sett i tre. (noe som ligner på brio sitt, men mye billigere)[:D]

De har ett fatastisk ett på biltema til 399.. med alt av skinner, tog og hus mm!! i tre

ORIGINAL: Rosa83

ORIGINAL: Anemor80

De har ett fatastisk ett på biltema til 399.. med alt av skinner, tog og hus mm!! i tre

Ja, det er akkurat det vi har sett på[:D]

Her har vi kjøpt ski [:-] også får hu duplo av lillesøster, ratt kjelke av bestemor og bestefar, kaptein salbeltann ting ( filmer, cd ) , og emil av tanter/mormor...

Vel, det kommer vel an på hva de trenger og liker[:)]

Jeg har vært å kjøpt fra både oss og alle besteforeldrene, og har endt opp med følgende:
-bilgarasje
-Mikke Mus klubbhus
-lekeklosser
-dukke

ellers hadde det for vår del vært aktuelt med bøker og egentlig alt som innebærer Mikke Mus.[:D]

Han skal få slalomski! [:)] Blir spennende!

Ellers får han akebrett av besteforeldre, og klær og litt leker, aner ikke hva da! [:)]

vi har vært inne på tanker å kjøpe.

rattkjelke
lekekjøkken
ullklær
togbane
duplo
ski

sengtøy
ny gulvmatte til rommet
strømpebukse og andre klær han trenger

så hva vi blir å kjøpe er har vi ikke bestemt oss for [:D]

Hun og lillebror får en stor eske med Duplo på deling. I tillegg får hun en sånn bok man kan tegne med kritt i [:)] Lillebror får klær i tillegg.

Vinglepetter meg, er så frem og tilbake[8D] Lyst og kjøpe alt!!![:D]

Men vi har kjøpt:

Te selskap i tre

leke mat i tre

tegnebrett, sånn som en kan viske ut og tegne om og om igjen[:D]

kommode til det nye rommet sitt( fekk seng til bursdag som matcher kommoden[:)])

dvd i bil.

hello kitty sengesett

Men eg vet hun får noe lekemat i serien vi har kjøpt, samt stor eske med hello kitty duplo..med andre i familien[:)]

Back
Topp