Julegave til babyene

lillemy06

Forelsket i forumet
Skal dere kjøpe julegave til babyen? Det blir jo vi som pakker den opp uansett. Men virker det rart å ikke kjøpe?
Blir ikke helt enig med meg selv her.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, vi skal ikke kjøpe julegave til babyen.
For min del er det rett og slett rarere å kjøpe noe, pakke det inn, også åpne det opp selv enn å la være å kjøpe noe. Dessuten kjøper vi nok mye til babyen rundt juletider uansett.

Men selvfølgelig er det veldig individuelt hva folk tenker og føler rundt dette :)

Gjorde ikke det til storesøster, men må ha noe til lillesøster pga storesøster ;) har babybjørn vippestol og babygym og noen leker vi kan pakke inn til henne :)

-var visst feil forum dette, tilhører desember ;)

Vi skal ikke kjøpe noe - Vi har jo kjøpe så utrolig mye de siste seks månedene at det får være nok ;-) Han får jo en haug av gaver fra resten av familien! Tvilsomt at lillegutt vil "savne" noe :-P

Nei, det kommer vi ikke til å gjøre. Det hadde blitt noe annet om han var litt større.

Nei det blir noe lite i tilfelle. Et album jeg kan begynne å styre med kanskje :)
Som andre skriver: hun har allerede fått masse ting og tang, og hun får nok fra familien og venner :)
Så lenge hun får kos og pupp så er nok hu fornøyd på julaften i år :)

Kjøper en ting fra lillesøster i julegave sånn symbolsk for storesøsteren :) stas for henne å ha kjøpt egen gave til babyen :)

Hadde det bare vært oss, så hadde jeg nok ikke kjøpt noe. Fordi det føles litt teit å kjøpe noe, for så å pakke det opp igjen. Men kanskje jeg kjøper henne en kul cd. :P Sånn at hun kan slippe å si at hennes første cd var noe pinlig. *flire*

Vi skal til svigers, og de har kjøpt enormt med greier til henne, og kommer nok til å reagere hvis hun ikke får noen gave fra oss. Mine foreldre hadde nok ikke brydd seg, og tenkt det samme som oss.

Back
Topp