Julegave til babyen.

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Dere som har termin juleaften eller rett etter juleaften.
Tror dere babyen vil få julegaver fra familiemedlemmer (besteforeldre, onkler, tanter osv)?

Har termin 2. desember og er helt sikker på at babyen kommer til å få gaver, spesielt av besteforeldrene :)

Edit: Så ikke at du spurte om termin PÅ julaften eller etter :hilarious:

*sniker* Jeg har allerede fått beskjed om at jeg kommer til å pakke opp MASSE gaver i år... og jeg har ikke termin før 13.januar... :P

Vi har termin 16. Desember, og babyene får nok masse gaver [emoji6] Rimelig sikker på at de ville fått det om det var termin midt i jula eller litt etter også. Mulig det blir litt mindre gaver på oss da [emoji85]

Jeg har gitt beskjed om at jeg vil heller ha gaver til babyen enn til meg selv til jul. Har ingenting jeg ønsker meg og vi trenger masse babyting nå som vi får vår første[emoji5] Supert å kunne ønske seg ting til jul da[emoji106]

Vi har termin 16. Desember, og babyene får nok masse gaver [emoji6] Rimelig sikker på at de ville fått det om det var termin midt i jula eller litt etter også. Mulig det blir litt mindre gaver på oss da [emoji85]
Ja det blir lite gaver på oss voksne nå... Ingen som bryr seg om oss lengre [emoji23]

Hadde termin med storebror 31.des (han kom i romjula), og det var masse gaver til babyen under treet da;)

Har termin 15 desember, men tanken at hun kanskje ikke er ute til jul har ikke slått meg en gang da storebror kom to dager over termin. Regner med det er mye gaver til prinsessa under treet. Men er mer usikker hva jeg skal svare når vi får spørsmål hva vi ønsker til henne. Tips?

Babyen kommer garantert til å få gaver av slektninger. Enten den er født eller ikke.

Å ja, det blir det nok! Og det er bare fint, det. Må bare passe på å ikke "kjøpe opp" alt på egen hånd først så andre får noe å kjøpe også. :rolleyes:

Tipper de fleste har lyst å kjøpe søte små klær til de nyfødte [emoji6] Så hvis man ikke skriver ønskeliste så blir det nok stort sett klær.

Ok. Litt greit å vite :P Har mye jeg trenger, og da kan jeg forvente å få litt til jul da kanskje :P

nei, regner ikke med det. og syns ikke det er viktig heller. vi har fire andre barn, viktigere at de får gaver enn at en nyfødt som ikke bryr seg om annet enn melk og bleieskifte og sove får noe. men når det er første så får dere sikkert en del til jul

Har termin 23.desember. tror helt sikkert at babyen i magen får julegave fra familie og venner

Min ene bror syntes det var teit å sku gi til en 2uket gammel baby, men da fikk han tilsnakk av mamma [emoji23] For meg er det ikke så viktig, men en fordel siden vi trenger nok utstyret og klærene som folk kan komme på å gi.

Har termin 30. desember og vil tro at noen (ikke alle) kommer til å kjøpe julegave ja :) hvertfall familien på min side :)

Kommer til å skrive ønskeliste på ting vi trenger til babyene [emoji6] Vil heller ha utstyr, klær osv... til dem, enn ting til meg selv og sambo.

Back
Topp