Julegave til babyen?

Har egentlig ikke tenkt på det, men mulig vi kjøper en liten ting, eventuelt noe praktisk som vi ser at vi trenger etterhvert. Lille her arver så mye fra storebror så blir ikke mye nytt å kjøpe uansett.
 
Tror ikke det blir julegave fra oss, men kanskje fra kattene :p
Tenker og heller fokusere på mannen i år, så blir det adventskalender og julegave på lillegutt til neste år. Kalenderen kjøpte jeg for flere år siden, med nettopp tanken om eget barn <3
 
har alle barna født på høsren så de to første julene får de ikke gaver fra oss. de får så mange av andre at de merker ikke hvem det komner fra. vi setter i stedenfor av penger på konto til dem. når de nærmer seg 2 års slderen får de gaver under treet fra oss og.
 
Vi kommer ikke til å kjøpe noe gave, men kommer til å ønske av andre, som besteforeldre :)
 
Har kjøpt det vi trenger til baby nå for de første ukene, til jul er hun jo litt større og plutselig dukker det vel opp noen nye behov som jeg ikke har tenkt på nå. så videre innkjøp skal jeg prøve å "spare" til å gi i julegave, om det er en vinterdress, større klær e.l... julegave må hun ihvertfall få, men får bli noe (kjedelig) hun trenger, kjøper ikke bare for å kjøpe til en liten baby som ikke skjønner det uansett ;)
 
Til storesøster ble den første julegaven fra oss et gullsmykke og smykkeskrin, hun var da 9 mnd. Selv om lillesøster kun er drøye 1 mnd denne jula, skal hun få det samme <3
 
Får nok en praktisk julegave som han trenger :)
 
Vi prioriterer storebror som begynner å skjønne konseptet "gaver". Minste får vente til neste år :) Hun får mer enn nok av besteforeldre, onkler og tanter osv.
 
Vi hadde bestemt oss for nei, hun får av oss hele tiden og vill få så mye av resten av familien :) men så kom jeg over verdens søteste aktivitetsbamse på tilbud, som passer perfekt til alderen hun er i jula så da ble det brått en julegave alikavel :shy:
 
Ja, klart liten skal ha julegave :) Blir nok noe praktisk, men en liten ting blir det :)
 
Har ikke tenkt stort på det
Men storesøstrene vil jeg nok sende med penger, så kan de få dra å shoppe til lillesøster en dag før jul. Mer stas for dem☺️
Vi har jo så og si alt til lillesøster, så får hun nok mer enn nok fra andre vil jeg tro.
 
Ser for meg ar storesøster har lyst til å gi babyen en gave, da skal hun i såfall få det, men han får ikke noe fra oss.
 
Njæi.. tror ikke det. Hvis vi ikke finner noe som han absolutt trenger da :D
 
Har ikke tenkt noe på det. Kanskje vi gir noe fra katten siden vi skal feire jul sammen med noen små nieser og de kanskje reagerer om hun ikke får noe. Vet at svigerfamilien synes at det ikke er nødvendig med julegaver til barn før de er nærmere to år så forventer ikke noe derfra, og min familie er så langt unna at der kommer gavene etter julaften.
 
Gidder ikke kjøpe noe fra oss siden hun allerede har alt hun trenger, men tenkte storesøstra skulle få velge ut en ting fra henne til babyen :) Bare for stasens skyld ;)
 
Back
Topp