Julegave til baby

Vi kjøper nok ingenting fra oss voksne men storebror og storesøster får velge en leke selv..
 
Mini kommer til å få drøssevis med klær og leker fra andre i familien. Og vi kjøper alt annet han trenger og slikt ellers. Så vi tenker å ikke kjøpe noe til han i julegave (kanskje.. får se )
Han får ikke med seg noe uansett. Og gavepapiret er vel kanskje mest spennende.
 
Jeg har kjøpt inn en slags gåbil med henger. Lillebror og fetteren får lik, det er 6 uker i mellom de og vi skal feire jula sammen. Men det er nok storesøster på 5 som kommer til å syntes det er mest gøy med gavene både til seg selv og gutta :happy:

Disse små skjønner jo selvfølgelig ikke så mye, men du kan banne på at storesøster hadde syntes det var hårreisende om hun fikk gave av mamma og lillebror ikke fikk. Så lillebror må jo seff få noe han og. Også blir det en liten ting fra bror til søster og omvendt (5 åringen får velge ut noe selv)
 
Brio gåvogn og stigakjelke :D men han kommer til å få det utenom jula da, for vi reiser på juleferie med fly. Gidder ikke drasse det med oss nedover i og med at han ikke skjønner noe av det i år uansett :)
 
Det har vi ikke tenkt på enda. Ikke sikkert han får noe fra oss. Tror ikke vi gav noe til storesøster første jula. Kjøper evt det han trenger :)
 
Har ikke bestemt ennå. Blir ikke så mye fra oss, siden han nok får masse fra andre. Noe han trenger og kanskje en liten leke[emoji4]
 
Så en stilig leke i et reklameblad. Var med flere vegger med dør som kunne åpnes og en "minisklie" til å krabbe over/gjennom, og masse knapper/hjul å fikle med. Så kjempegøy ut. Og så tenkte jeg på ballbinge.
 
Her blir det ingenting, har det vi trenger.
 
Vi kjøper madrass til sprinkelsenga, men hun må få den før jul :p storesøster skal kjøpe en leke.
 
Beklager. Har ikke sett spørsmålet før nå :sorry: Er så sjelden her inne etter appen forsvant, pluss at jeg finner ikke frem når jeg først er her og ser heller...

Men tilfelle du skal shoppe på januarsalg, så var den lekevegg/hus greien på extra leker, merket var little tikes. Den falt veldig i smak hos frøkna her. Klatrer inn i "huset" og leker med alle tingene. Ballbinge kjøpte vi på br leker, en sånn som kan "poppes" opp og ned slik som popuptelt kan. Den klarer hun faktisk å klatre inn i selv, tar tak i kanten og brøyter seg vei over og inn :laughing002
Så begge de tingene er i bruk hver dag her i hvertfall
 
Back
Topp