Julegave til baby

Noup :) han får så mye uansett at ser ikke helt vitsen med det.

Nei (selv om hun kanskje ikke kommer før etter jul). Kommer sikkert ikke til å kjøpe noe neste år heller, siden hun ikke kommer til å skjønne noe av det og får sikkert nok gaver fra andre. Vi sitter nok inn litt ekstra penger på sparekontoen den måneden istedet. [emoji4]

Det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt, faktisk. Men siden hun helt sikkert blir født før julaften så regner jeg med det? Er litt usikker enda :)

Jeg har egentlig ikke tenkt på julegave. Men vi kommer til å kjøpe en fin julekjole til henne<3 Selv om dèt også sikkert er unødvendig.. men MÅ jo bare!:angelic::hilarious:

Nei, men vi får nok en del fra andre.

Jeg tenkte å kanskje kjøpe sangbok eller bok med godnatthistorier. Det hadde jeg sikkert kjøpt om ikke lenge uansett, men tenker hun kan få det til jul (hvis hun er født da) :)

Ja, kommer til å gi. Men kommer til å gi ting vi uansett hadde kjøpt, F. Eks klær, leker og lignende hun uansett trenger:)

Nei det tror jeg ikke jeg ordner i år

Vi kommer ikke til å kjøpe noe spesielt i julegave. Men vet familien kommer til å gi.
Vi har jo ikke gjort annet enn å få ting på plass til den lille. Og han vil jo kun være et par uker

Svigersøster hadde ønskeliste til sin datter som ble født slutten av januar.
Så vi kommer til å lage ønskeliste til vår, men selv har jeg ikke planer om å kjøpe mye.
Har jo allerede noen bamser og kosesaker :)

Kommer ikke til å kjøpe gave til babyene selv nei. Har jo allerede brukt en del tusenlapper på ting de trenger allerede. Men tenker å skrive en ønskeliste på deres vegne på ting de trenger. Tror de får mye greier. Mulig vi får litt mindre enn til vanlig, men det går helt greit [emoji1]

Det har jeg faktisk ikke tenkt på.
Nå har vi kjøpt inn en del allerede før hun kommer.
Muligens ønske oss klær fra familie og venner siden vi har mest gutteklær fra førstemann. Kanskje hun kan få gave fra storebror.

Hadde ikke tenkt på det engang..men det er jo litt koselig da :)
Min lille er nok fortsatt i magen på julaften, men koselig med en liten julegave selvom vi har alt som trengs.

Det får bli å brått handle inn små klær som passer her

Back
Topp