Julegave til baby..

Har ikke tenkt så langt.... Litt stram økonomi og lite oppbevaringsplass så blir nokk ikke noe stort. Hun er jo så liten at hun ikke kanskje helt forstår konseptet, så kanskje gi en opplevelse. Hvis ikke det er veldig teit?
 
Her får han eget rom rett før jul så jeg føler ikke noe særlig behov for å kjøpe noe, han er første barnet vårt så vi trenger ikke kjøpe for søskens "skyld" heller. Kanskje jeg pakker inn noe til rommet da...
 
Shoppet i sommer en regndress, votter. Hat pakket det inn. Hørt at det skal være veldig artig å rive papir. Dette er klær han ikke trenger på en stund. Kjøpte også tidligere noen bøkerog leker som var på salg/ eller billig. Så han får også en pekebok og en xylofon som lager litt lyder
 
Her får han eget rom rett før jul så jeg føler ikke noe særlig behov for å kjøpe noe, han er første barnet vårt så vi trenger ikke kjøpe for søskens "skyld" heller. Kanskje jeg pakker inn noe til rommet da...

Samme her, føler og at han er så liten enda til jul å når vi kjøper inn en del til nytt rom å lignende så får han jo noe i den forstand. Å vet at han får mer enn nokk gaver av andre så om noe ikke er pakket inn fra oss så er ikke det noe krise
 
Babyen får alt den trenger av andre, så tviler på at det blir gave fra oss i år. ;)
 
Kjøper sikkert noe småtteri, men vet hun får mer enn nok gaver av besteforeldre og oldeforeldre, så blir nok ikke noen voldsom gave fra oss i år. Skjønner jo så lite av det selv enda uansett :) Gaven blir jo mest for vår egen del :)
 
Her får hun en lekegrind og kanskje noe å ha oppi.. Kjøper brukt på finn tenker jeg ☺
 
Tja. har ikke tenkt så mye på det. Lurer på ny seng da. Og kanskje noen nye leker med masse lyd.
 
Har ikke tenkt så langt.... Litt stram økonomi og lite oppbevaringsplass så blir nokk ikke noe stort. Hun er jo så liten at hun ikke kanskje helt forstår konseptet, så kanskje gi en opplevelse. Hvis ikke det er veldig teit?
Ganske stramt her også, går på halv lønn :/
Eldste brydde seg ikke om julegaver eller noe når han var baby, og han var 1mnd eldre enn frøkna kommer til å være I jula + at han hadde kommet en god del lenger I utviklinga. Så en opplevelse hørtes smart ut! :)
Men vi trur storebror blir skuffa om hun ikke får noe ;) hu elsker alt med lyd, men vi har såå mye etter eldste.
 
Blir noe til rommet hennes og klær tenker jeg.
 
Ikke noe spesielt egentlig. Han kommer ikke til å skjønne noe uansett. Men vi vurderer å kjøpe lekekjøkken til storebror. Kommer i så fall til å skrive på lappen at det er til de begge. :)
 
Bilstol, kjøpt idag og tatt i bruk :) vurderer å pakke inn en leke hun har fra før på julaften.. Mest spennende med snøre tenker jeg.. :)
 
Back
Topp