Julegave til ansatte

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Jeg prøver å hjelpe mannen min å finne gave til de ansatte... har kataloger, men vet liksom ikke hva....

Noen som vil dele gavetips? Eller har du fått noe du satt pris på?

Jeg satte pris på kvalitets kniver, redskaper ( til kjøkkenet) særlig av denne typen beste potetskrelleren ever....
c52124c68cc0881120e04a37068fd840.jpg
cba81f5a007d2123e5412c55e7e8465a.jpg

Hvor mange ansatte har han?
- En vin som passer til pinnekjøtt/ribbe. Eller bare en god vin.
- Gavekort. Sikkert litt kjedelig å gi, men da kan hver og en kjøpe det de vil.
- En liten julekurv med diverse spiselig.

Vi fikk pledd et år og det har jeg brukt veldig mye. Det er fra vinga of sweden, finnes med sau og reinsdyr på. Sinnsykt varme og myke pledd :D

Jeg sliter med det samme i år med tanke på julegave "mine" ansatte. I fjor fikk de universalgavekort. Året før var det Bergans sekk. Ett år fikk dem Kari Traa genser og Camelbak flaske.

Vet arbeidsgiveren til min far har gitt en pakke med spekeskinke, spekepølse, kniv og skjærebrett, vet ikke om det var med mer men de ble ihvertfall veldig glad for det [emoji4]

Vår arbeidsgiver gir gavekort, eventuelt litt safran, apotek sennep, gløgg eller vin

Kinobilletter, gavekort, mat. Alltid kjekt å få.

Liker forslagene over! Hva som passer avhenger litt av hvor mange det er snakk om og hvor godt han kjenner alle. Ville vært forsiktig med alkohol med mindre du vet alle drikker ;)

Selv setter jeg stor pris på kortholderen/lommeboken jeg fikk i gave sist. En god bag eller sekk av skikkelig merke kunne jeg også gjerne tenkt meg. Ellers er det jo også et alternativ å gi en gave til en veldedig organisasjon som betyr noe for dere :).

Jeg er matallergiker og har endt opp med å måtte gi videre gaver som er spiselige, så jeg setter mer pris på turutstyr (sekk, termos, ullgenser osv), gavekort og at det gis penger til veldedighet.

To ting jeg satte pris på var ullundertøy og en skikkelig god fleecegenser. Joda var jo brodert butikkens merke på men det gjorde ikke noe.

Back
Topp