julegave til 2 1/2 åringen.. hva skal man finne på?

hegavik

Blir kjent med forumet
Er begynt å tenke på julegaver, og sliter med å finne på hva jeg skal kjøpe til mini.. Han blir 3 år i mai 2014, og ønsker å kjøpe noe han kan synes er gøy en stund fremover også.. Noen som har tips? Enten en stor ting eller flere små ting?

Min gutt blir 3 år i februar. Og her tenkte vi å kjøpe ein Ipad air. Den nye som kommer no i november. :) men den skal selvfølgelig deles litt på med mammaen :p hihi

Vi har kjøpt sykkel med støttehjul :-) 40% på g-sport nå ;-),hjelm og klær :-)

Sent from my GT-I9300

Min gutt er ca 2 år og 4 mnd rundt juletider :) Han er utrolig glad i alt som har med Kaptein Sabeltann konseptet å gjøre, så det blir nok garantert noe Sabeltann relatert :) Ellers kjøper vi nok noe Duplo i tillegg kanskje, siden han syns det også er veldig gøy :)

Anbefaler fantorangen spillet.
Det gir fod bunn til lek og læring sammen med både venner og foreldre. Etter et par gjennomspillinger her trenger hun ikke tenke på ar set står ird på kortene. Hun dikter selv siden hun vet hva spillet går ut på ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gutten vår blir 3 i juni 2014, og i år skal han få stor seng med ny madrass, beskyttelseslaken +++ :)
Sykkel med støttehjul tenker vi kanskje å gi han til 3års dagen :)

Min gutt på litt over 2 år er veldig glad i lego, tog, bøker og alt som lager lyd. Jeg kommer til å fordele ønskene utovef til familien. Vi kommer sikkert til å kjøpe tog og klær til han.

Anbefaler fantorangen spillet.
Det gir fod bunn til lek og læring sammen med både venner og foreldre. Etter et par gjennomspillinger her trenger hun ikke tenke på ar set står ird på kortene. Hun dikter selv siden hun vet hva spillet går ut på ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva går det ut på?

Vår sønn er 2 år og 3 mnd ca rundt jul. Her blir det bil garasje og sånn tegnebrett, samt noe ull.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Min ble 2 nå 3.desember og hun får slalomski

Back
Topp