Julegave til 2åring

A2010

Betatt av forumet
Noen som har forslag til julegave til ei jente som blir 2år i februar? :)

Lurer på det samme :p

Mini fyller 2år i morgen og vi har kjøpt dukkevogn til henne. En sånn "combivogn" med bag og mulighet for å sette opp ryggen:)

Hva med musikkinstrumenter, eller sånne "little people" eller hva det heter? De figurene med hus/bondegård osv :) De er veldig fine, men ganske kostbare :p

LittleMonkeys skrev:
Lurer på det samme :p

Mini fyller 2år i morgen og vi har kjøpt dukkevogn til henne. En sånn "combivogn" med bag og mulighet for å sette opp ryggen:)

Hva med musikkinstrumenter, eller sånne "little people" eller hva det heter? De figurene med hus/bondegård osv :) De er veldig fine, men ganske kostbare :p

Hun liker velig godt å leke med dyr. Googlet den bondegåren, så veldig fin ut :)

Fra oss får vår 2åring en liten lenestol til å ha i stua :) Ellers kan man jo gi stort akebrett, ski, duplo, ting til lekekjøkken/butikk, brio togbane, bøker, ting til dukker(vogner, klær, seng ol.), biler av diverse slag(om hun liker å leke med det), playmo...

Vår 2 åring får lekekjøkken tror jeg, og så har vi spart penger fra bursdagen hennes til en Astrid Lindgren cdpakke med flere av historiene hennes                       http://www.mediagram.no/newsdet138.htm ;
Vesla arver akebrett og kjelke fra storesøster, så det trenger hun ikke. Ellers blir det nok å kjøpe duplo tenker jeg meg:-)

Back
Topp