Julegave til 17 år gamle jenter?

valkyrien

Glad i forumet
Noen som vet hva jeg kunne kjøpt til de to yngste søstrene til mannen? Aner ikke hva 17 år gamle jenter liker nå for tida jeg...

Smykker?

Cider og kontantkort ;)

gavekort på kjøpesenter?

Hvilke interesser har de? Hvis de liker å gå på kino eller teater kan du kjøpe gavekort på billetter, liker de å dra på fjelltur kan du kjøpe ulltøy, liker de å tegne, male eller pusle med hobbysaker kan kanskje noe fra Panduro være tingen... Kommer helt an på hva slags typer de er. 

Takk for forslag jenter :) Mye av problemet er jo at jeg er litt usikker på hva slags typer de er. Har vært veldig hesteinteresserte, men ser ut til at det er på vei ut nå, og vet ikke hva som er på vei inn.

Gavekort..så blir det ihvertfall ikke feil!

Men det lureste er nok å spørre hva hun ønsker seg, og svarer hun vet ikke så gir du gavekort :)

Når søstera mi var 15-17 år fikk hun ting hun ville trenge når hun flyttet ut. Som tallerker, kopper, duker, pynt, bilder osv. hun ble ihvertfall kjempe glad

MathiasOgMamma skrev:

valkyrien skrev:
Takk for forslag jenter :) Mye av problemet er jo at jeg er litt usikker på hva slags typer de er. Har vært veldig hesteinteresserte, men ser ut til at det er på vei ut nå, og vet ikke hva som er på vei inn.

Men du kan jo gjøre det så enkelt å spørre dem hva de ønsker seg til jul?

Har spurt, får ikke noe vettugt svar derfra :P Ender nok opp med gavekort ja, er jo greit, men litt lite kreativt.

Kanskje du kan få tak i sånn sentergavekort som funker som betalingskort? Det hadde i hvert fall jeg satt pris på som shoppegal 17-åring :) Da får de velge helt selv og kan kikke rundt i mange forskjellige butikker. Det er jo like mye en opplevelse som en pengegave :)

Praktiske ting til de skal flytte ut,

Min lillesøster på 18 kommer til å få TIGI bedhead shampoo og balsam, og så en eller annen stor veske :) Hun på 20 skal få en skikkelig sovepose, men det blir fra mamma også :)

Back
Topp