Julegave til 1 1/2 åring...

Lilletrille

Gift med forumet
Jeg trenger tips til julegaver til datteren min...
Hun har ikke så veldig mye leker, men hun har et par "store" ting: akebrett, lekekjøkken, Hello Kitty tralle og en lekebil...
Mange av de andre lekene sine har hun begynt å vokse fra, men merker at hun trenger noe som hun kan bruke litt tid på slik som feks lekekjøkkenet....
Små leker blir ikke brukt noe særlig (bortsett fra bøker)
Jeg har lyst til å kjøpe 1 hovedgave... Har kjøpt 2 små bøker og skal kjøpe litt klær som hun trenger..
Men mangler denne hovedtingen...
Jeg har tenkt på Fur-Real Pusekatt, da pus er veldig inn her om dagen, men er redd hun skal ødelegge denne..
Har tenkt på fisher price gård, men redd hun skal bli lei...
Har tenkt på Brio togbane
Lekegarasje?

Ellers noen gode tips?
Hun skal ikke få dukkehus, det kommer hun nok ikke til å bruke noe særlig...( ser flere skulle få det)...

Hva med duplo eller byggeklosser? [:)] Snuppa her storkoser seg med å sette sammen og ta fra hverandre klossene.
Og den gården er jo ikke så dum. Er jo veldig populært med dyr og å lære seg de forskjellige dyrelydene [:)]

her leker minsta mye med dukkevogn og dukkestolen...
hun får egen dukkevogn av nissen til jul for jeg er dritt lei kranglingen om den ene vi har[8D] hun får og sånn stellerbord med badekar, kleskap og uro over...

Her får hun dukke og dukkevogn + duplo.[:)]

Jeg har kjøpt en sånn laptop til Tuva :)
Hu trykker på den og lærer ord, bkstaver, den spiller sanger osv :)
Ei venninde hadde den og Tuva likte den så godt :)

Tuva er 1,5 år :)

Vår jente på 19 mnd skal få dukkevogn til dukka si [:)]

Lik denne, bare uten stelleveska:

Blir nok muligens en vogn ja, men er ganske sikker på at noen andre i familien allerede har kjøpt det[:)] Ellers et veldig godt tips, for vi ønsker henne det...
Så får hun mest sannsynlig sånn kanin og gulerot man kan hjemme seg med...
[8D]
Vanskelig luksusproblemt dette her...[8|][:)]

Minstejenta mi skal få ett lekekjøkken sammen med storesøster+en ting til kjøkkenet(dette er gave fra kamerater av pappaen) Hun får og ett akebrett av kameratene hans(storesøster får penal,begynner skolen neste høst).
Av besteforeldrene får hun ett sett med Drømmehagen figurer+Opsideisi med seng(Drømmehagen)

Hva hun skal få av oss foreldre vet jeg ikke helt enda. Finner vel noe tenker jeg.[:)]

T får dvd-spiller til bilen, stort togsett fra duplo, musikkinstrument, fisherprice julekrybbe. Han er 18 mnd.

vi har kjøpt eichhorn lekesenter[:)]

Back
Topp