Julegave t mainn...

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Ka ska dokk kjøp i julegave t dokkers kjære i år....Tips mottas me takk

Hater, virkelig HATER, å kjøpe julegave til gubben. Er jo klin umulig jo...

Har tengt litt på å kjøpe nytt nettbrett, men i dette forholdet er det jeg som er opptatt av duppedingser og ikke han... Har også tengt litt på støvsugerrobot, men det er jo fordi jeg er lat...
Har rett og slett ikke peiling, så her mottas også tips med glede.

Min mann ønsker seg klær så skal kjøpe litt kule nye klær til han =)

Han insisterte på å kjøpe seg anlegg til stua. Så etter mye overtelse så gikk jeg jo med på det da. Ikke akkurat noe jeg ville vi skulle bruke penger på. Men jeg skal ikke klager som dro å kjøpte meg kjøkkenmaskin rett etterpå:p Planen føre han kjøpte det var å kjøpe tilbehør til akvariet hans. Kom et godt tilbud på det så synes det var greit å slå tell. Og tror det vil falle veldig i smak:) gleder meg til han åpner den, for han har null anelse på hva det er, (noe han har hatt hvert år!! Å derfor jeg valgte å kjøpe det allikavel;) Klær var ikke så din Idè! Kanskje kjøpe litt av det å, det er jo noe han trenger uansett. Jeg tenker at de som er greit å kjøpe er noe dem driver med som en "hobby":)

Vi trenger ny radio på badet,da den gamle er kaputt og vi ikke liker å være uten radio der. Så det blir vel til at jeg kjøper en slik en,og kanskje et par arbeidshansker til han også.

De to siste årene så har han fått 1 års abonnement på pondus noe jeg vet han liker å lese. Så han får det bladet en gang i måneden i ett år. I år blir det sikkert det samme med øke ekstra som jeg fortsatt ikke vet hva det skal bli enda. Ble snakk om et nettbrett til meg og han, men jeg er ikke interessert i det. Får vel se hva det blir. Må tenke på det.

Jeg har "alltid" kjøpt sykkelklær til han, sykler til jobb hele året så han bruker en del...
Men selvfølgelig satt han i går og bestilte klær på nett så nå vet jeg ikke...

Min skal i hvert fall få verktøy.. Her om dagen skulle vi skru sammen en kommode og letet som bare det og fant til slutt 1 skrujern!
og verktøy er jo noe alle menn bør ha 
Hva annet han skal få, vet jeg ikke enda :)

Regntøy, slik at han kan gå tur med snuppa i regnvær:p hehe

men han ønsker seg alltid klær. Han klager jo nesten mer enn meg på at han aldri har klær:p

I år tror ikke det blir noe veldig dyr julegave på han, ettersom vi skal kjøpe julegave til huset, en tørketrommel. Har vi avtalt at vi ikke skal kjøpe noen kjempe dyre julegaver til hverandre i år. Bærer jo også på en kjempe fin gave, og det er jo mye som må kjøpes inn til den tiden. Men det er ting han absolutt trenger som nye joggesko og et par fjellsko slik at han også kan trille tur uten å bli våt på beina i regnvær, sørpeføre. I fjor lagde jeg julekalender til han som en del av julegaven, vurderer det i år også, siden han syntes det var morsomt. Det blir siste året han får for neste år må nesten knøttet få pakkekalender. 

Back
Topp