Julegave t gubben??

Ju9ta

Forumet er livet
D har helt sikkert blitt tatt opp i en tråd før,men d har jeg ikke fått med meg eller lagt meg på minne...

Men HVA skal dere kjøpe t mannen i huset i år???
Er heeelt blank jeg..[&o]
Han ønsker seg den boka skrevet han som er han "odin", han programlederen i "Kos og Kaos".. Som han skal få fra Ayla..

Men tenkte jo å kjøpe en ting til da, fra meg lixom..[8|] 

hmm.. jeg skal kjøpe super undertøy til sambo.... han står og produserer i et lager hver dag, åpen port og det blir fort kaldt, så det tror jeg han vil sette pris på[:)] fra david så har jeg ikke funnet ut hva han skal få med han.... vi har allerede kjøpt en stor julegave på deling i år så skal egentlig ikke kjøpe noe t hverandre, men en litn ting må han få[:D][:D]

vanskelig det der med andre sine[:D][:D][:D] må nesten vite hvilken interesser og sånn han har[8|][8|][:D][:D]

Hmm..Han sa han ønska seg en musikk-dvd i år og..

Ifjor fikk han den samle DVD om U2..

Men han hviste ikke hvilken gruppe eller artist da????[>:][>:] Å d skal lixom jeg finne ut??[:-]

ja, ikke sant.. hehe, de tror vi er synske!!! har du sjekket at der ikke er komt noe nytt med u2 siden i fjor???   sjekk cd samlinga hans[:)][:)][:)][:)]

noe annet jeg skal lage til sambo er 10 "gavekort" fra meg selv med massasje[:)][:)][:)][:)] og de må brukes innen 6 mnd! hehehe....

Skal ut å shoppe idag,så får se om jeg finner noe til han..[:)][:)]
Skal ikke legge så mye penger i gave til hverandre,men noe må vi jo gi da..[8D]

Back
Topp