Julegave t dokk sjøl :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Ska dokker kjøp julegave t dokk sjøl ifra nissen i år....... Æ ska kjøp mæ en samsung galaxy t mæ sjøl i år, da min gamle mobil e 4 år å utslitt

Viktig å kjøp ei belønning t sæ sjøl emoticon

Det er julegave i seg selv å være ferdig med eksamen til jul :-D Skal bare nyte det så til de fulle som jeg klarer!! Drar på tur til Paris neste helg sammen med 2 venninner så får se på den som en førjulsgave til meg selv, vet at jeg kommer til å bruke mer penger enn jeg har der nede så da blir det ikke råd til noe mer julegave til meg selv etterpå.

Ligger det ikke en iPhone 5 under treet til meg, blir den bestilt i løpet av julekvelden :-P

Hvis det skal bli noe, så blir det Willow tree julekrybba som jeg har tenkt til å begynne å spare på 

Må nok være ny bil som regnes som årets julegave her tenker jeg. Koster mye penger med 7 seter jo. 
Kanskje en boligtomt også før året er omme ;)

Tenker det kanskje blir en iPhone 5 til meg i førjulsgave :-D Vil ha en ny og opplagt tlf når jeg ligger på føden, og ikke en utslitt iPhone 4 :p

Vi har avtalt at det blir ingen julegaver til hverandre i år, så da blir det vel litt rart å kjøpe gave til meg selv... :p Jeg vet uansett ikke hva jeg skulle kjøpt meg..

På en salong her i gaten har de tilbud til gravide med fot massasje og pedikire. Tenker at det blir en god julegave til meg fra meg i år xsmile9

Tror heller jeg drar på shopping i romjula eller på nyttårssalg og kjøper noe fint til meg selv og babyen.. Har bursdag rett før jul også, så det hadde vært dumt om jeg kjøper det samme som jeg får i gave.. Tradisjon blant venninnene med babyshower også, så kanskje det er like greit å vente til januar ;)

Back
Topp