Julegave mannen/samboer

Her blir det et par bukser fra revolution race. :) Han trenger virkelig et par nye bukser, og så var det tilbud der nå.

Eksen får en tskjorte el fra ungene.

Vi er litt kjedelige, men gir nok hverandre en tur sammen som vi gjorde ifjor. Da reiste vi i april på spa! Rart at det ble siste ferien oss to, lagt inn 5 dager senere :P

I år blir det faktisk penger. Han trenger en del klær og skiutstyr, så da får han kjøpe det han vil, dog øremerket skiutstyr ;)

Her blir det ofte elektriske duppeditter som jeg vet han ønsker seg og hadde kjøpt uansett. Lov å være praktisk så lenge det står på ønskelisten er mitt motto.

Vi bruker ikke å kjøpe julegaver til værandre men i år har vi tatt av, så vi har kjøpt oss TV sammen og robots. Mannen får iPhone 8 pluss av meg, jeg får Apple watch av han ❤️

I år har vi kjøpt dunjakker til hverandre :)

Tenker vi dropper å kjøpe til hverandre i år, har mye oppussing vi sparer til..

Hva gir dere?
Jeg er helt tom for ideer og trenger inspirasjon
Min ønsker seg ingenting og får bålpanne i år, fordi jeg har lyst på det:hilarious: Jeg spleiser med mamma siden de er såpass dyre, vi pleier ikke gi hverandre veldig kostbare gaver. Han elsker å være ute, og nå som lillesnupp begynnef å bli større så håper jeg vi kan bruke den til koselige familieaktiviteter framover.

Back
Topp