Julegave kanskje?

rosenjenta

Glad i forumet
Hvis jeg blir gravid denne mnd. så blir det julegave til familien. Da er jeg ca 12 uker på vei. DERFOR VIL JEG VÆRE GRAVID NÅ!!!! hehe. Tenk dere å kunne gi bort den gaven da???? Foreldrene mine har ingen barnebarn fra før, men foreldrene til samboeren min har 1 barnebarn. Håper på positiv test neste uke engang ;) Har litt ømme pupper, men det er kanskje fordi jeg kjenner på dem hele tiden. hehehe. Neida, vil kjenne litt ømhet vet du, blir litt "rar" i denne perioden av syklusen. Bestemte meg for å ikke være så my her inne på forumet, men det er så koselig vet du. Tok ingen el. tester denne mnd. Håper at det ble klaff!!! 2 pp nå, så det kan jo ta en stund første gangen.

Lykke til allesammen!
PS!Hvordan har dere planlagt å fortelle nyheten??

Håper du får julegaven din, rosenjenta! Dette har jeg også tenkt på faktisk. At det hadde vært så utrolig moro å kunne fortelle om graviditeten på julaften!! Tenk deg det livet det hadde blitt i stua da da!!!

Krysser fingrene for deg jeg, og håper du får en liten minirose inni deg snart!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Håper dere blir gravide denne mnd. så kan vi alle si det i jula :) Da hadde det nok blitt liv i stua ja :) hehe. Vi får vel vente til testedagen kommer. Tror jeg kommer til å teste til neste helg jeg, eller har de 2 siste mnd. fått mensen akkurat på den 28 dagen. Kanskje jeg ikke greier å vente, vi får se.

Takk for at dere svarte meg [:D]

Lykke til med testinga!!

Jeg kan nok ikke teste før om en stund. Skal til gynokolog på fredag, og da får jeg vite om alt står bra til. har litt plager for tiden så jeg blir glad hvis han sier at alt er fint.

Krysser fingrene for at vi begge kan komme hit med hyggelige julenyheter!!

M

Lykke til på fredag da monicabebe. [:D] Vi får håpe at alt er som det skal, og det er det nok skal du se.

Klem [:D]

Tusen takk....er bare litt bekymret fordi jeg har så mye vondt i magen. det kjennes ut som om det er eggstokkene. Det er så merkelig å ha vondt der, og jeg hadde ikke blitt overraska om det var sånne smerter man hadde som gravid. MEN, har testet utrolig mange ganger uten positivt resultat, så det er vel bare å innse at jeg ikke er gravid. Men da kommer selvsagt spørsmålet "hva skyldes disse vonde eggstokkene?" Vel, nå får jeg forhåpentligvis svar på fredagen.

Takk for lykkeønskninger! Holder deg oppdatert jeg!!

Ja, det er greit å få alt sjekket. jeg hadde VELDIG vondt fra eggløsning og nesten frem til mensen siste mnd. jeg. Var skikkelig smerter, denne mnd har jeg ikke det. Vet ikke hva det var jeg......Trodde det var festesmerter jeg, men det er så vanskelig alt dette, har aldri vært gravid før så vet liksom ikke hva man skal kjenne etter. Håper vi snart får erfare graviditet vi også.

ha en fin kveld da [:D]

enig der...det hjelper liksom ikke at man ikke helt vet hva man skal kjenne etter. Og så blir jeg helt gal av at kroppen oppfører seg annerledes enn jeg er vant til. Skulle liksom vært mulig å trykke på en knapp og så få ut en utskrift med statusrapport om hvordan alt stod til i kroppen. DET hadde vært deilig!

Vi får følge med på hverandre framover. jeg kommer nok stadig med statusrapporter her!

Håper du får ønsket ditt oppfyllt da![:D] Jeg hadde ikke tenkt å si noe før uke 12, men siden jeg kaster opp så mye så har folk "avslørt" meg for lenge siden....

Jeg titter ofte ned på magen min og tenker" Jeg vil vite hav som skjer der inne" hehe. rubler så fælt :)

oobbs det ble endel skrivefeil der. hehe. Ja, dere skjønner det vel

ORIGINAL: rosenjenta

Hvis jeg blir gravid denne mnd. så blir det julegave til familien. Da er jeg ca 12 uker på vei. DERFOR VIL JEG VÆRE GRAVID NÅ!!!! hehe. Tenk dere å kunne gi bort den gaven da????

Har faktisk tenkt akkurat samme tanken...[;)]

jomfruen83

Har du det ja? Det er litt koselig å vente også blir man lurer på hva som egentlig skjer. Og tenker at snart så har vi kanskje en hemmelighet :) En hemmelighet som bare jeg og samboern min skal bære på i noen uker før famile og venner får høre det. [:D]

Ja, den tanken har streifet meg også[:)] og da trenger man ikke å bortforklare hvorfor man ikke skal drikke på alle de obligatoriske julefestene!! Men om vi blir gravide i juletider kan det jo være gave til kjæresten[:)] En hemmelig gave som ingen andre får vite om! :)
Lykke til Rosenjenta!!!

Hei hei!! Jeg kjenner meg igjen her ...hadde vært en fin nyhet å dele med familien på selveste julaften!! Typen min er borte i nesten 3 uker, men kommer heldigvis hjem til rett tid!! Spennende!!

Lykke til allesammen [:D]

Ja, hvordan skal man klare å skjule en graviditet i jula? Drikke vann? eller plutselig bli veldig syk? hehe, ikke vet jeg nei. Vi skal nok klare å holde det skjult [:) tror dere ikke det?

Morsomt at du skulle skrive dette nå. Har tenkt samme tanken selv denne måneden. Skrev det faktisk akkurat i et innlegg her. Må bare passe på at det blir en gave som blir pakket opp på likt da. Vi skal gi ut brudebilder til familien i år og det hadde vært så glimrende å legge en sånn beskjed sammen med bildet. En sånn gave må jo deles ut til alle på likt også iom at bildene ikke kan bli ødelagte under treet.

Krysser fingrene for at vi kan gi bort tidenes beste julegave!!!

jo, vi MÅ klare å holde det skjult om vi blir gravide i den tida[:)] Har tenkt ut massevis av unnskyldninger, men ingen er særlig troverdige. Ikke overfor de nærmeste i alle fall. Til bekjente kan jeg jo si at jeg går på antibiotika, men den kjøper jo ikke familien... Og jeg SKAL prøve å holde det hemmelig de første 12 ukene!

Så bra! Vi skal også gi brudebilder til familien....hadde vært topp med en ekstra overraskelse.[:D][:D][:D]

Ja den er ikke enkel. Iom med at jeg nærmer meg ikm nå så avstår jeg helt. Har foreløpig sagt jeg har hatt en uke med mye migrene. Har også vært på fest å drikki alkoholfri rødvin og irish coffe uten wiskey. Synes nesten jeg ble litt bedugget jeg...[:D] Grubler allerede på julebordssesongen. Håper jo jeg kan benytte alle "triksene" mine der. Jeg pleier nemlig ikke å være en festbrems. Kjører jo innimellom, men aldri på sånne fester. Skal nemlig holde på hemmeligheten min lenge..... (sier jeg nå da)

Back
Topp