Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Niceday
i fjor så kjøpte jeg fine fat på Europris i gull, la litt silkepapir oppå....oppå der igjen satte jeg julete, julemarsipan, 2 juletrekuler og noen lys, pakket t inn i cellofan[:D] alt er bruksting og kjempegreit[:)]
i fjor så kjøpte jeg fine fat på Europris i gull, la litt silkepapir oppå....oppå der igjen satte jeg julete, julemarsipan, 2 juletrekuler og noen lys, pakket t inn i cellofan[:D] alt er bruksting og kjempegreit[:)]
ORIGINAL: ~FrkNovember~
Kjempekoselig gave!! Hadde jeg blitt kjempeglad for å få hvertfall![:)]
ORIGINAL: snosa
gaver fra fransklandstil nettbutikk. fattigmannsølv
ORIGINAL: Mamman t Mariusjeg kjøpte på Binders, men så d senest forrige uke på Ica....vet også at Panduro og andre hobby/bokhandlere har[:)]
Så GENIALT!!!![:D] men hvor kjøper du cellofan?
ORIGINAL: Mamman t Mariusjeg kjøpte på Binders, men så d senest forrige uke på Ica....vet også at Panduro og andre hobby/bokhandlere har[:)]
Så GENIALT!!!![:D] men hvor kjøper du cellofan?
Ok[:)] Takk for tipset![:)]
ORIGINAL: Tammis
I fjor ga vi både mamma og svigermor en skoeske som jeg og Snuppa hadde pyntet, den var full av diverse ting. Julehefte, te, sokker, vanter, duftlys, en bok, fotkrem og mye annet småtteri.
Året før det igjen fikk mamma to konsertbiletter og gavekort på Big Horn.
I år kommer vi kanskje til å gi bort kinobiletter.