julegave ideer til voksne / bruksting

suzanne

Andre møte med forumet
kan jeg få høre noen julegave ideer til voksne .....

Tenker kanskje på ting man har bruk for , som ikke blir bare gjemt bort .....

Noe som faktisk vil glede [:)] 

Hva ville gledet deg mest å fått .....

en kurv med velværeprodukter?
matkurv med litt spennende saker i?
selvlage sitteunderlag?
fine lys?

i fjor så kjøpte jeg fine fat på Europris i gull, la litt silkepapir oppå....oppå der igjen satte jeg julete, julemarsipan, 2 juletrekuler og noen lys, pakket t inn i cellofan[:D] alt er bruksting og kjempegreit[:)]

ORIGINAL: Niceday

i fjor så kjøpte jeg fine fat på Europris i gull, la litt silkepapir oppå....oppå der igjen satte jeg julete, julemarsipan, 2 juletrekuler og noen lys, pakket t inn i cellofan[:D] alt er bruksting og kjempegreit[:)]

Så GENIALT!!!![:D] men hvor kjøper du cellofan?

Kjempekoselig gave!! Hadde jeg blitt kjempeglad for å få hvertfall![:)]

Denne var kjempe fin ide [:)] 

gavekort på apoteket

kaffe fra spesialbutikk

gaver fra fransklandstil nettbutikk. fattigmannsølv

lys, kvalitetslys

kopphåndklær 10 stk; ønsker meg hver jul, men får ikke noen, skal kjøpe selv i år.

håndkrem

bodylotin

sjokolade

hansker

strikka alpelue, hvis det passer mottaker

to koselige kopper som man benytter når beste venn/ vennina kommer på besøk

ORIGINAL: ~FrkNovember~

Kjempekoselig gave!! Hadde jeg blitt kjempeglad for å få hvertfall![:)]

samme her

ORIGINAL: snosa

link?

ORIGINAL: ActionPaction®

ORIGINAL: snosa

link?

www.landstil.com

ORIGINAL: Mamman t Marius

jeg kjøpte på Binders, men så d senest forrige uke på Ica....vet også at Panduro og andre hobby/bokhandlere har[:)]

Putetrekk til senga som det står verdens beste mamma/pappa på hvs det passer seg... 39,- på hemtex.com

ellers tenkte jeg på digital fotoramme til foreldrene mine evt en gammel onkel....

I år ønsker jeg meg
-duker (med rette fargene.. Nøye, jeg!?!? NEEEEEIDA [8D][8D][8D][8D])
-lys (med rette fargene [8D][8D][8D])
-gavekort (Bohus, Elkjøp, Ikea, velvære)
-nytt objektiv til kameraet mitt
-sengklær (med rette fargene [8D][8D][8D])
-håndduker (med rette fargene [8D][8D][8D])
-mer Hardangerbestikk (samler på Ramona [:D])

Hmmm, bare ting man faktisk har bruk for.. Fysj, føler meg litt gammel [8D]
MEN SÅÅÅ kjekt å få [:D][:D]

gavekort på reise

ORIGINAL: Mamman t Marius

jeg kjøpte på Binders, men så d senest forrige uke på Ica....vet også at Panduro og andre hobby/bokhandlere har[:)]

Ok[:)] Takk for tipset![:)]

kjempe god ide , den med skoeska [:)]

ORIGINAL: Tammis

I fjor ga vi både mamma og svigermor en skoeske som jeg og Snuppa hadde pyntet, den var full av diverse ting. Julehefte, te, sokker, vanter, duftlys, en bok, fotkrem og mye annet småtteri.

Året før det igjen fikk mamma to konsertbiletter og gavekort på Big Horn.

I år kommer vi kanskje til å gi bort kinobiletter.

Man kan også lage hjemmelagede såper, lys, smykker, sukkertøy eller annet godt, pakke det fint inn og skrive et koslig kort til[:)] Man får kjøpt pakker med alt man trenger på f.eks panduro. Eller du kan finne frem farmors gamle oppskrifter og lage noen gode julekaker...

En annen god idè er å lage fotoalbum med scrapbooking til venner eller familie. En fin og personlig gave som er mye mer verd enn de dyreste "kjøpegaver"[;)] Synes jeg da[:)]

Back
Topp