Julegave hjep

Stjerna_82

Glad i forumet
[&:]Hjelpes..

jeg har satt meg helt fast når det gjelder julegaver i år[&:]
Kjenner jeg blir helt svett. hehe..

pga dårlig råd siden jege r blitt alene mamma så må jeg finne på noe smart.

Tenkte på å bestille kalender eller fremkalle bilde av mini og en fin ramme som tilleggs gave til nærmeste.

Men hva hadde dere gjort?

eller hva har dere gjort iår med julegaver?

Viktigste er jo lillegutt:)

Køp fingermaling og lerret å la gutten din GRISE[:D] Det er jo kjempekoselig å få i gave[:D]

Europris har billige lerret!

ja fikk handlet et par gaver da det var 50% jeg og:) så det er deilig.
men føle rjeg må ha en ekstra gave til mamma og søstern:)

tenkte på å bestille kopp med tekst og bilde eller noe.
hehe.

men smart det med faktura:)

takk for tips[;)][;)]
ORIGINAL: Bare Kari

Jeg har sett etter gode tilbud, og handlet når f.eks. glassmagasinet har 50%. Ellers har jeg handlet på nettet på stedet hvor jeg kan få faktura, siden jeg vet at jeg får litt mer penger i januar og kan betale da. Til mine foreldre og svigers har jeg ordnet fotobok og til oldemor nr 1 har jeg ordnet bilde i ramme. Oldemor nr 2 får en liten dropspose (Hun har 37 oldebarn, så bilde i ramme er uaktuelt her)

så smart!!! det har jeg ikke tenkt på;)
ORIGINAL: snuppa08

Køp fingermaling og lerret å la gutten din GRISE[:D] Det er jo kjempekoselig å få i gave[:D]

Europris har billige lerret!

hvor bestillte du fotobok forresten??
ORIGINAL: Bare Kari

Jeg har sett etter gode tilbud, og handlet når f.eks. glassmagasinet har 50%. Ellers har jeg handlet på nettet på stedet hvor jeg kan få faktura, siden jeg vet at jeg får litt mer penger i januar og kan betale da. Til mine foreldre og svigers har jeg ordnet fotobok og til oldemor nr 1 har jeg ordnet bilde i ramme. Oldemor nr 2 får en liten dropspose (Hun har 37 oldebarn, så bilde i ramme er uaktuelt her)

Ja, jeg ville fremkalt litt større bilder av lillemann og rammet inne i fin, billig ramme.
Det blir besteforeldre og oldeforeldre glade for!
Eller hånd og fotavtrykk av lillemann i fin ramme..
Eller bare kjøpe noen gode drops/karameller og pakke de i fint papir/kremmerhus.
Vin er billig og kjekkt å få! [:)]

Back
Topp