Julegave!! Har testet .... *oppdatert i siste innlegg* :D

Sinnatangen

Glad i forumet
Sitter og skjelver, tror det egentlig ikke..
Fikk tester fra billigtester i dag, og er på dag 36. Har vanligvis lange sykluser, men tenkte jeg skulle ta en test, så kanskje TR kommer raskere.

Tok først en strimmel.... Med en lyyyyys, nesten skyggestrek!!!!??
Tok så en CB vanlig... Kom opp kryss med en gang!!

Jeg tror jeg drømmer... Bare gråter....

Har prøvd å ta bilde, men får ikke til....

Gratulerer! [:D] Kos deg masse med svangerskapet! [:D]

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Gratulerer så mye! [:D][:D][:D]

Gratulerer!!! Det var jo en ekstra fint julepresang!! Kos deg med gleden[:D]

ORIGINAL: Christine H

Gratulerer!!! Det var jo en ekstra fint julepresang!! Kos deg med gleden[:D]

[:)][:)]

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Gratulerer så mye! [:D][:D][:D]

Gratulerer så masse og velkommen til August[:D]

fantastisk, gratulerer, kjenner magefølelsen wæææææææææææææææææææææææææææææ[:D][:D][:D]

WOOOOOOOOHOOOOOOOOOO [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Så herlig julegave[:D]
Gratulerer å lykke til med sv.skapet[;)]

Takk alle sammen... Ønsker dere alle lykke til !!

Skal jeg komme med mine 2 tips etter 6 mnd med prøving??? hehehe....

Nr1. Gni deg inntil alle du kjenner som er gravide [:)] (Jeg har 3 på jobben, og 3 venninner) hehehe

Nr2. Drikk deg drita på eggløsningsdagen [:D]
(Vet dette høres rart ut for alle dere som ikke drikker noe fordi dere er prøvere. MEN det MÅ være noe med det! Ble gravid i 2004 etter en fuktig bytur, noe som har resultert i en fantastisk sønn på 5 år! Ble gravid i 2006 igjen etter samme "tabben", men valgte å ikke beholde pga situasjonen. Var på byen den helgen jeg hadde EL denne gangen, OG helgen før da vi var på kjærlighetsweekend i London. Og VIPS, så satt den....

Kan noen forklare meg dette?? [:)]

ORIGINAL: HarEttØnskeFor2010

Takk alle sammen... Ønsker dere alle lykke til !!

Skal jeg komme med mine 2 tips etter 6 mnd med prøving??? hehehe....

Nr1. Gni deg inntil alle du kjenner som er gravide [:)] (Jeg har 3 på jobben, og 3 venninner) hehehe

Nr2. Drikk deg drita på eggløsningsdagen [:D]
(Vet dette høres rart ut for alle dere som ikke drikker noe fordi dere er prøvere. MEN det MÅ være noe med det! Ble gravid i 2004 etter en fuktig bytur, noe som har resultert i en fantastisk sønn på 5 år! Ble gravid i 2006 igjen etter samme "tabben", men valgte å ikke beholde pga situasjonen. Var på byen den helgen jeg hadde EL denne gangen, OG helgen før da vi var på kjærlighetsweekend i London. Og VIPS, så satt den....

Kan noen forklare meg dette?? [:)]

Gratulerer kjempemasse!!

Bra tips forresten! Jeg drakk en halv øl i går...Tror du det gjør samme susen eller? [8|] Hehehe!![:D]

Slappfisk: [:D] Mye mulig.. Jeg dro'n vel litt lenger enn en halv øl, men... Hehehehe
Ale monner drar [:D]

Tvi tvi!!

Back
Topp