Julegave gutt 17!

gutt09jente11

Forumet er livet
Har det som regel klart med julegaver, men det er så vanskelig med tenåringsgutt!! Hva skal vi kjøpe til han da? :P

Vi har ei jente på 16 år, hun får gavekort til diverse steder bokhandel, platekompaniet osv også noen opplevelser/konserter om hun ønsker seg det.

Ja, vi kan også gi gavekort på J&J osv.. Men synes det er mer moro med en gave.... Og ikke boxere :P det har vi gitt han så mye før :P

Helst en gave.. Ikke kort :P for det gjør vi for ofte :P så vært kjekt å funnet på noe som ikke er gavekort :P

Samleboks med en serie han liker, noe sportsutstyr eller hvis han har en annen hobby av noe slag?
Og et alternativ kan jo være egenpleie for menn som aftershave, ansiktskrem, ansiktsrens, eller parfyme (altså eu de toilette, for guds skyld!), eller en ekstra god shampo eller noe stylingprodukt.
Armbåndsur, noe til rommet/hybelen?

En krukke med godis,daffebukser (joggebukser fra xxl i bommul) og ett par hjemmestrikka sokker. Får brødrene og svogerne mine. Aaaldri har jeg sett noen bruke joggebukser så mye som dem :P. Og dem er utslitt når året er omme ;).

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mine brødre ønsker seg alltid klær av meg, jeg kjøper kule klær haha. Ellers tenker jeg også gavekort på det de er interesserte i:)

Hadde vært litt lettere om man hadde visst hvilken relasjon du har til han og hvor mye gaven skal koste.
Når det gjelder filmbokser er det gjerne litt bortkastet til den generasjonen som ofte klarer å laste ned det meste. Men kanskje et gaveabb på hbo eller netflix kan gjøre susen?
Ellers er litt luxus fra parfymeriet poppis hos gutta også.

Hadde vært litt lettere om man hadde visst hvilken relasjon du har til han og hvor mye gaven skal koste.
Når det gjelder filmbokser er det gjerne litt bortkastet til den generasjonen som ofte klarer å laste ned det meste. Men kanskje et gaveabb på hbo eller netflix kan gjøre susen?
Ellers er litt luxus fra parfymeriet poppis hos gutta også.

Laster ned ja, men mange samler jo på DVD-er likevel.

Gavekort! :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Kondomer:p

Parfyme? Deo? Ansiktsvask etc?
Ikke sånne jalla pakker som selges på HM og Cubus, men ordentlige varer:)

Spørs jo hva han vil ha. Hadde d feks vært min bror så hadde d blitt ps3 spill. :p

Back
Topp