Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ønsker du å få en julegave kjøpe på eBay? Hvorfor/hvorfor ikke?
Og hva skulle det isåfall vært?
Tenker det da må være noe som enten er ekte vare, bare billigere fordi det er fra utlandet, noe som jeg ønsker meg som da er brukt fordi det blir urimelig dyrt hvis ikke, eller fordi det ikke produseres lengre.
Er mye fra ebay med elendig kvalitet på, og det vil jeg ikke si jeg ønsker meg.
Kommer helt an på hva det er. Jeg har kjøpt (nye) Ravensburger puslespill til niesen og nevøen min på budrunde til under halve prisen av i Norge, og har ingen betenkeligheter med å gi det i julegave.
Vel jeg liker ikke å få gaver som blir fort ødelagt jeg da eller gaver som ikke er godkjent i Norge osvSynes folk skal være glad for at noen gidder å gi dem gaver. Gavekresne folk synes jeg er ufint. En ting er hva partnere gir hverandre når man KAN ønske seg noe (eller gaver til barn fra veldig nær familie) , men å si at nei, gaver fra ebay og liknende er ikke bra nok, synes jeg blir dumt.
For det første, det er jo tanken som teller. For det andre - Ikke ta seg selv og sin egen materialisme for høytidelig. Kjøpetvangens tid. . .