DramaQueen
Forumet er livet
hva skal dere kjøpe til di? Vi tenkte på å kjøpe gyngehest til Mia [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cecci85
vi skal til fotografen 1 desember,dvs dagen før hun blir 1 år,det blir bursdagsgave fra oss,hun får så mye leker fra de omkring allikevell . . .
og til jul skal hun få gyngehest!!! gleder meg såååå te jul!!!!
høres kanskje litt teit ut, men vi skal kanskje kjøpe sånn dvd-tv til bil.... Hehe... Satt på med noen venner her om dagen som hadde det, og bilturen gikk som en drøm med ole brum:) Blir jo endel kjøring siden vi har flyttet 30 min fra byn, venner og fra svigers.
ORIGINAL: olsenbanden2
høres kanskje litt teit ut, men vi skal kanskje kjøpe sånn dvd-tv til bil.... Hehe... Satt på med noen venner her om dagen som hadde det, og bilturen gikk som en drøm med ole brum:) Blir jo endel kjøring siden vi har flyttet 30 min fra byn, venner og fra svigers.
Til bursdag blir det ulldress og treklosser,litt mer fornuftig ihverfall[:D]
ORIGINAL: Hege23
høres kanskje litt teit ut, men vi skal kanskje kjøpe sånn dvd-tv til bil.... Hehe... Satt på med noen venner her om dagen som hadde det, og bilturen gikk som en drøm med ole brum:) Blir jo endel kjøring siden vi har flyttet 30 min fra byn, venner og fra svigers.ORIGINAL: olsenbanden2
Til bursdag blir det ulldress og treklosser,litt mer fornuftig ihverfall[:D]
Kjempe lurt :) Det skal jeg skrive på listet Jenny ønsker seg også av mormor, hehe.... Vi er glad i å kjøre lang turer med bil så dette kommer godt med :)
ORIGINAL: Stinemor
Kan man feste de dvd skjermene motsatt en det som er vanlig? altså går det an og bruke det når vi har Nora bakovervendt?[:)]