Julegave/bursdagsgave til våre små

Har begynt å tenke på det nå.
Bursdag + julegave på en uke...
Ikke lett det der.
Og ikke minst, familien må få ønskeliste fra oss også.

jeg har kjøpt brio gå-vogn

Til bursdagen har vi kjøpt en fischer price skute... Litt tidlig kanskje, men han leker masse med de andre tingene i den serien han har...

Til jul får han en "gåbil" eller hva det heter. Sitter på den og tar i fart med beina, det var så mange fine å velge i på toys"r"us....

Også får han jo en lillesøster en måned etter jul.... [:D]

ORIGINAL: Cecci85

vi skal til fotografen 1 desember,dvs dagen før hun blir 1 år,det blir bursdagsgave fra oss,hun får så mye leker fra de omkring allikevell . . .
og til jul skal hun få gyngehest!!! gleder meg såååå te jul!!!!

elias skal og få fotograf bilder i bursdagsgave[:)]

høres kanskje litt teit ut, men vi skal kanskje kjøpe sånn dvd-tv til bil.... Hehe... Satt på med noen venner her om dagen som hadde det, og bilturen gikk som en drøm med ole brum:) Blir jo endel kjøring siden vi har flyttet 30 min fra byn, venner og fra svigers.

Til bursdag blir det ulldress og treklosser,litt mer fornuftig ihverfall[:D]

høres kanskje litt teit ut, men vi skal kanskje kjøpe sånn dvd-tv til bil.... Hehe... Satt på med noen venner her om dagen som hadde det, og bilturen gikk som en drøm med ole brum:) Blir jo endel kjøring siden vi har flyttet 30 min fra byn, venner og fra svigers.
ORIGINAL: olsenbanden2

Kjempe lurt :) Det skal jeg skrive på listet Jenny ønsker seg også av mormor, hehe.... Vi er glad i å kjøre lang turer med bil så dette kommer godt med :)

ORIGINAL: Hege23

ORIGINAL: olsenbanden2

Kjempe lurt :) Det skal jeg skrive på listet Jenny ønsker seg også av mormor, hehe.... Vi er glad i å kjøre lang turer med bil så dette kommer godt med :)

Vi har det, kjempe greit vist en står i fergekø eller annen kø eller skal kjøre langt.

Men et lite tips, Benjamin syns det er mer spennende med spillefilm for barna feks emil og pippi. Men han liker tegnefilm også, men blir mer oppslukt av og se virkelige barn leke en tegnet barn og dyr.[;)]

Kan man feste de dvd skjermene motsatt en det som er vanlig? altså går det an og bruke det når vi har Nora bakovervendt?[:)]

ORIGINAL: Stinemor

Kan man feste de dvd skjermene motsatt en det som er vanlig? altså går det an og bruke det når vi har Nora bakovervendt?[:)]

Vi har stasjonsvogn med hodestøtte på baksetet, så med oss er det ikke noe problem. Kommer vel litt an på  hva slags bil dere har da.

Back
Topp