julegave besteforeldre

2008/2013/2014

Glad i forumet
noen forslag til hva jeg kan gi i julegave til besteforeldrene mine??
er julegodt en fin ting å gi??
eller andre forslag??

Julegodt i et fint glass er koselig, særlig hvis det er malt av de søte små. Har ofte gitt bilder av snuppa vi og det er som regel en suksess.

En korg med litt godsaker i? Både drikke (saft el vin), snop, kjeks, ost, frukt osv...? Kanskje hygieneprodukter el.l ?

Her har jeg kjøpt en felles gave, også en gave til hver.

Den på fellesen, så har jeg kjøpt ei korg, som jeg har fylt opp med kaffi, te i løsvekt og te klype, pepperkaker, pose twist, cider( sånn flaske en får kjøpt på europris)+ eit brudebilde av meg og mannen, siden vi giftet oss i sommer:) 

Til hver, så har jeg kjøpt en pakke med boxer til bestefar, og til besta, så kjøpte jeg 2 te bokser. ( etter ønske fra dei begge)

Tror besteforeldre setter pris på hjemmelaga ting og bilder :)

farmor skal faktisk få noen sekker med ved...
vi får ved gratis, hun må kjøpe dyrt.. og hun er som gamle damer flest - sparsom, så hun fryser heller enn å skru opp varmen/brenne opp all veden.. så da får hun noen sekker av oss...

selvfølgelig skal hun få en annen gave også, men jeg vet ikke hva ennå...

Til mormor har jeg pleid å gi klippekort på taxitur, da hun er for frisk til å få gratis taxi av kommunen selv om hun er 86år og bor ett godt stykke, med en laaaaang bakke fra nermeste butikk.

farmor og farfar pleier vi gi en god flaske rødvin og en cognac.

Back
Topp