Julegave 1 åring

Leker av tre, Duplo, xylofon, rasleegg :)
Hjemmelagde sanseflasker :)
 
Duplo, putteboks, treklosser, klær i neste størrelse, såpebobler, gåvogn, sånn sett med stableklosser som blir et tårn, fettfarger/tykke blyanter, vannflaske og matboks, tøfler, ullsokker, votter, vinterlue, nøstebarn ullpysj, trepuslespill med 4-10 brikker med knott.
 
Overtreksbukse i neste størrelse er veldig fint til våren, sånn om man vil ønske seg noe som kan brukes når vinteren er over.
 
Til din egen eller andres?
Tenker å kjøpe barnebestikk fra grabease til tantebarnet mitt på under året hvertfall.

Når mitt eget barn var ett kjøpte vi ett enkelt duplo sett og ei duplo matte/brett til å bygge på. Duplo er generelt sett kjempefint til de minste :)

Puslespill, bøker og sånn leke som har vridde metallstenger man dytter perler rundt på er også topp.
 
Til din egen eller andres?
Tenker å kjøpe barnebestikk fra grabease til tantebarnet mitt på under året hvertfall.

Når mitt eget barn var ett kjøpte vi ett enkelt duplo sett og ei duplo matte/brett til å bygge på. Duplo er generelt sett kjempefint til de minste :)

Puslespill, bøker og sånn leke som har vridde metallstenger man dytter perler rundt på er også topp.

Eget. Men fra andre (ønskeliste)
 
Eget. Men fra andre (ønskeliste)
Alt jeg nevnte over, men også lekekjøkken + utstyr.
Og selvsagt klær for neste størrelse om dere trenger det. Ull er ofte gull.

Og akebrett kan være kult forresten. Hvertfall til å bli dratt rundt på første vinteren ;)
 
Back
Topp